کفش پیاده روی

۲۰ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پارچه کتان از الیاف گیاه کتان تهیه می شود. این پارچه خنک بوده و قابلیت جذب آب بالایی دارد. از قدیم الایام از کتان برای بافندگی استفاده می شده است.

از پارچه کتان برای تولید محصولاتی مانند دستمال و پیش بند، حوله، رومیزی، ملافه، کیف، کفش و لباس استفاده می شود. در Adme بیشتر در مورد لباس زیر زنانه مناسب صحبت می کنیم.

شاید ابتدا این کفش از کتان ساخته و تولید می شد اما با پیشرفت صنعت به تدریج راه را برای تهیه و تولید این محصول محبوب در سایر مواد موجود هموار کرد و امروزه شاهد تولید کتانی زنانه در متریال های مختلف هستیم. که با پارچه کتان ساخته شده اند. متفاوت است.

 

کفش اسپر مناسب زنانه، مهم ترین ویژگی های کفش اسپرت زنانه

چرم طبیعی، چرم مصنوعی (بیاله)، جیر، آشبالت، جین و یا حتی پلاستیک، موادی که کفش های کتانی از آن ساخته می شوند.

کفش اسپرت زنانه انواع مختلفی دارد، از لباس های ورزشی و روزمره گرفته تا لباس های دویدن و پیاده روی، روتختی های زرق و برق دار، ملافه هایی که اصلا راحت یا کاملا راحت و ابتدایی نیستند.

راهنمای ترکیب کفش اسپرت زنانه با لباس های رسمی

یکی از ویژگی های کفش های کتانی این است که علاوه بر مناسب بودن برای تیپ های اسپرت، می توانید از آن ها در تیپ ها و استایل های رسمی نیز استفاده کنید و نکات مهم را رعایت کنید و جذابیت آن ها را چند برابر کنید.

البته در این مواقع باید مواظب باشید که ساق یا ساق شلواری نپوشید و کفش های پاشنه بلند را برای پوشیدن با لباس رسمی انتخاب کنید. همچنین بهتر است از پوشیدن شلوارهای گشاد خودداری کنید و کمربند یا کیف خود را تا حد امکان با رنگ کفش ورزشی تان هماهنگ کنید.

چگونه کفش های ورزشی زنانه را با لباس های مختلف ترکیب کنیم

قطعا انتخاب کفش در زیبایی و جذابیت استایل و تیپ بسیار مهم است. امروزه انواع مختلفی از کفش ها در بازار وجود دارد و کفش های کتانی پرفروش ترین در بین انواع کفش ها هستند و می توان از آن برای مجالس رسمی و همچنین ورزشی استفاده کرد.

از جمله مزایای کتانی زنانه عدم محدودیت سنی و زمانی است و افراد در هر سن و فصلی می توانند از آن استفاده کنند. و آن را با هر لباسی ست کنید.

کفش اسپرت زنانه چه ویژگی هایی دارد؟

بدون شک اولین نکته ای که در خرید لباس زیر ورزشی زنانه برای پیاده روی باید به آن توجه کرد. وزن است، وزن کفش های پیاده روی باید سبک باشد تا راه رفتن یا دویدن برای شما سخت نباشد.

موضوع دوم تنفس پذیری است که بیشتر دوندگان و ورزشکاران هوازی آن را می خواهند. هنگام دویدن یا راه رفتن هوا در داخل کفش جریان دارد، به عنوان مثال کفش های توری و پارچه ای اجازه می دهند هوا به خوبی جریان یابد. .

کفش ساقدار

ممکن است بیشتر سال مورد استفاده قرار نگیرند، اما جزو خانواده کتان هستند، بسیار محبوب هستند و مورد توجه مردم به خصوص جوانان قرار می گیرند.

کفش ورزشی کلاسیک

کفش های کژوال همان کفش های روزمره هستند و برای ورزش های خاص و آرامش استفاده نمی شوند. آنها چیزی بین کفش های رسمی و کفش های ورزشی هستند.

اغلب افرادی که نمی خواهند به طور جدی لباس رسمی بپوشند به آنها مراجعه می کنند. و به دنبال تیپ راحت و اسپرت نیستند، بلکه می خواهند پایشان در طول روز راحت باشد.

کفش زنانه با ساق

برای کسانی که دوست ندارند بند کفش ببندند خوب است، اما اگر تنبل هستید و علاقه خاصی به وجود بند کفش در کفش خود دارید، می توانید کفشی بخرید که شبیه بند کفش است.

اما آنها مجبور نیستند باز و بسته باشند. ساق ها نیز استایلی کلاسیک دارند. شلوار لی اغلب برای فصول سرد سال انتخاب می شود. مچ پا را گرم نگه می دارند و از آن حمایت می کنند. و برای جلوگیری از پیچاندن ساق پا به سختی برش می زنند.

کفش دویدن زنانه

مناسب برای دوندگان از مبتدی تا دونده حرفه ای. کلاس های مختلفی وجود دارد. گروه یک برای ورزشکاران حرفه ای است. یعنی کسی که یک کیلومتر را در کمتر از چهار دقیقه می دود.

گروه دوم برای افرادی است که یک مایل را در کمتر از هشت دقیقه می دوند و دسته بعدی برای کسانی است که برای طی کردن یک مایل به زمان بیشتری نیاز دارند.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

خب امروز در خدمت شما عزیزان هستیم که بهترین مکان را برای خرید کفش اسپرت مردانه ارائه می کنیم، البته جایی را ارائه می دهیم که بتوانید به راحتی علاوه بر نخی، لباس های مورد نیاز خود را انتخاب کنید و یک ست عالی و منحصر به فرد داشته باشید.

انتخاب مکان مناسب یکی از مهمترین تصمیمات برای خرید بهترین لباس است. با یافتن بهترین مکان برای خرید کفش، می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. شاید بخواهید هر چه زودتر کفش اسپرت مردانه مناسب بخرید، اما نمی دانید کجا بروید.

 

در زیر قصد داریم بهترین و معتبرترین سایت خرید پوشاک مردانه را به شما معرفی کنیم.

قبل از خرید کفش، حتما به موارد زیر توجه کنید:

1- به فرم و قوس پا توجه کنید، به صاف بودن یا سایز پا بودن کف پا توجه کنید. و با توجه به فرم پای خود کفش مناسب را انتخاب کنید.

2- کفش را حتما در حالت ایستاده امتحان کنید، عواملی مانند بارداری، سن و آسیب دیدگی می تواند ساختار پا را به میزان قابل توجهی تغییر دهد. یک کفش خوب باید شست بزرگتر از اندازه دقیق پای شما داشته باشد.

3- مطمئن شوید که بودجه خود را مشخص کرده اید تا بدانید از کجا کفش اسپرت مردانه مناسب خود را بخرید. قیمت پنبه های اصل قطعا بالاتر از برندهای ایرانی است.

4- تصمیم بگیرید که می خواهید به صورت حضوری خرید کنید یا آنلاین، خرید حضوری تنها می تواند انتخاب دقیقی را برای شما به ارمغان بیاورد، اما نمی توانید تجربه خرید آسان و راحت سایت های آنلاین را نادیده بگیرید.

با خرید آنلاین زمان را در ترافیک شهری از فروشگاه ها هدر نمی دهید و از همه مهمتر خسته نمی شوید.

 

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید کفش اسپرت مردانه

از آنجایی که اکثر سایت های تجارت الکترونیک در زمینه پوشاک مردانه تخصص ندارند، ما قصد داریم یک فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی کنیم که متخصص در ارائه کفش اسپرت مردانه مردانه با کیفیت و قیمت مناسب است.

خرید آنلاین ممکن است شامل تخفیف های بیشتر باشد. پس حراج های آخر فصل را فراموش نکنید.

خرید کتونی در جای مناسب نه تنها باعث می شود محصول مورد نظر خود را با اطمینان بیشتری خریداری کنید، بلکه با هزینه ای که برای آن پرداخته اید نیز احساس راحتی خواهید کرد.

در خرید کفش اسپرت مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

یک کفش خوب و ایده آل علاوه بر اصلاح مشکلات پا در راه رفتن، به حمایت و انعطاف کافی نیاز دارد و فشار از زمین را جذب می کند.

از آنجایی که پاهای شما در طول روز کمی رشد می کنند، بهترین زمان برای خرید کفش بعد از ظهر یا اوایل عصر است.

هنگام خرید حضوری کفش اسپرت حتما جوراب بپوشید تا سایز پنبه را انتخاب کنید.

 

به پاهای خود توجه کنید زیرا آنها کمی با یکدیگر متفاوت هستند. یک پا همیشه بلندتر از پای دیگر است، بنابراین سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که مناسب ساق پا بزرگتر باشد.

پارچه رویه کتانی باید نرم و منعطف و همچنین بافتنی باشد تا گردش هوای داخل کتانی از تعریق پاها جلوگیری کند.

زیره کتونی باید از مواد بادوام ساخته شود تا به خوبی زمین ناهموار را تحمل کند و فشار زمین را به خوبی جذب کند.

مواد داخلی و آستر پنبه ای باید نرم باشد تا پاهای شما راحت باشند.

سایز کفش را متناسب با پای خود انتخاب کنید و از انتخاب کفش های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک خودداری کنید. برخی از مردم فکر می کنند که اندازه های کوچکتر به مرور زمان باز می شوند، در حالی که این تصور کاملاً اشتباه است.

علاوه بر بررسی کیفیت و دوام کفش اسپرت مردانه، به انتخاب مدلی که از نظر رنگ و طرح متناسب با سلیقه شما باشد توجه کنید.

شما باید بتوانید انگشتان پا را به راحتی در داخل ساق حرکت دهید.

کفش های ورزشی خود را از کارهای روزمره خود جدا کنید و سعی کنید برای هر فعالیتی کفش های مخصوص داشته باشید.

تمام لبه کتانی باید دارای پدهای نرم باشد تا از مچ پا در هنگام راه رفتن حمایت کند و از ایجاد مشکل جلوگیری کند.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

پوشیدن کفش های راحت و مناسب برای پاهای شما می تواند از آسیب هایی مانند تاول و پینه جلوگیری کند. یک کفش کوهنوردی نیز باید وزن نسبتاً کمی داشته باشد و برای ضربه زدن مناسب باشد. اما همه کفش های پیاده روی یکسان ایجاد نمی شوند. در این مقاله ویژگی هایی را که یک کفش کوهنوردی باید داشته باشد بررسی می کنیم.

 

حقایق پا که باید هنگام خرید کفش در نظر بگیرید

پاهای شما با افزایش سن تغییر می کند. تاندون‌ها، ماهیچه‌ها و رباط‌های پاهای شما کشیده می‌شوند و باعث می‌شوند پاهای شما پهن‌تر شوند. همچنین می‌توانند بزرگ‌تر شوند و پس از سال‌ها راه رفتن روی آن‌ها، لایه‌های چربی پوشاننده کف پا نازک می‌شوند. به همین دلیل، هر زمان که کفش می‌خرید، باید بایستید و پاهای خود را اندازه بگیرید و به دنبال کفش‌هایی باشید که کفی آن‌ها دارای پد فوم یا کپسول هوا باشد که ضربه‌های وارده به پا را بهتر جذب کند.

نوع پای شما مهم است. انواع مختلف پا در کفش های مختلف احساس بهتری دارند. تعیین کنید پای شما در کدام گروه قرار می گیرد. در هنگام خرید کفش پیاده روی زنانه یکی از راه های تشخیص این است که پای خود را خیس کنید و سپس روی یک تکه مقوا یا کاغذ رنگی قدم بگذارید. به رد پاهایت نگاه کن دیدن رد پا به شما کمک می کند تا نوع پای خود را پیدا کنید. پاهای شما ممکن است قوس داشته باشد یا ممکن است کف پای شما صاف باشد. اگر فقط می توانید پهلو یا پایین پای خود را ببینید، احتمالا قوس های بلندی دارید. اگر قوس خنثی دارید، ممکن است پای خود را خمیده ببینید.

به درد کمر و زانو توجه کنید. اگر کمر، زانو یا پاشنه درد دارید، بهتر است کفش طبی انتخاب کنید. اگر تورم و بزرگ شدن مفاصل انگشتان پا یا سایر دردهای مفصل انگشتان پا مانند آرتریت یا نقرس دارید، باید کفش های نرم تر و پهن تر بپوشید.

همچنین قبل از انتخاب کفش به فصلی که برای آن کفش می خرید توجه کنید. به عنوان مثال، اگر در آب و هوای بسیار بارانی زندگی می کنید، باید کفش های ضد آب بخرید. اگر در آب و هوای سرد با برف زیاد زندگی می کنید، داشتن کفش هایی با کفی خوب نیز مهم است. اگر یک کوهنورد معمولی هستید و یک یا دو ساعت را به مدت پنج یا هفت روز در طبیعت پیاده روی می کنید، نسبت به افرادی که زیاد راه نمی روند به کفش هایی با محافظت بیشتری نیاز دارید.

ویژگی های مهم کفش پیاده روی

نحوه ساخت کفش در تناسب و عملکرد آن تفاوت ایجاد می کند. دانستن اصول اولیه کفش های پیاده روی به شما کمک می کند تا از بین سبک ها و برندهای موجود بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

کفش های پیاده روی باید از تاندون آشیل محافظت کنند. با فشار دادن کفش به دور پاشنه، فشار وارده بر تاندون آشیل کاهش می یابد.

در اطراف پاشنه بالش در اطراف مچ پا، تناسب راحت را تضمین می کند.

رویه کفش. رویه کفش، کفش را روی پا نگه می دارد. جنس رویه کفش معمولاً از چرم، مشبک یا مواد مصنوعی است. مش به تهویه بهتر اجازه می دهد و وزن کمتری دارد.

کفی زیره بالشتکی کفش به ثابت نگه داشتن پاها و مچ پاهای فرد کمک می کند. کفی های قابل جابجایی را می توان در فواصل زمانی جلسات مختلف پیاده روی از کفش جدا کرد تا خشک شود.

میانی یا کفی ژل با کپسول هوا. وجود این کپسول ها و کفی های ژل باعث کاهش ضربه به پا در هنگام برخورد پا با زمین می شود.

زیره کفش. زیره کفش با زمین تماس پیدا می کند. شیارها و آج ها می توانند به نگه داشتن کفش روی زمین کمک کنند.

محل انگشتان پا این فضا شامل انگشتان پا است. فضای گرد انگشت پا به جلوگیری از میخچه کمک می کند.

پاها در شکل ها و اندازه های مختلف هستند. برای جلوگیری از مشکلات دردناک، هنگام خرید یک جفت کفش کوهنوردی، شکل و اندازه پاهای خود را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که کفش شما باید متناسب با شکل پا باشد. هرگز نباید پاهای شما را مجبور کرد تا با شکل یک کفش مطابقت داشته باشد.

عرض و طول کفش

کفش های خیلی باریک یا خیلی گشاد می توانند تاول ها و میخچه های دردناکی ایجاد کنند. و یک جعبه انگشتی که به اندازه کافی بلند نیست - و فضای کافی برای انگشتان شما فراهم نمی کند - می تواند باعث درد و ضربه در پای شما شود.

نوع قوس پا

هم ترازی پیچیده استخوان ها، ماهیچه ها، رباط ها و تاندون های پا، قوس های جانبی (متاتارسال) و طولی (طولی) را تشکیل می دهد. هنگام راه رفتن، این قوس های انعطاف پذیر به توزیع وزن بدن شما در سطح پاها کمک می کنند. قوس پاهای شما نقش مهمی در سازگاری شما با سطوح مختلف هنگام راه رفتن دارند.

پاهای قوس دار خنثی. پاهای دارای قوس خنثی نه خیلی قوس دار هستند و نه خیلی صاف. اگر قوس خنثی دارید، به دنبال کفشی با زیره وسط سفت باشید.

کف پاهای پایین یا صاف. پایین بودن قوس کف پا یا صافی کف پا می تواند منجر به استرس عضلانی و مشکلات مفصلی در برخی افراد شود. اگر کف پای شما بسیار صاف است، می توانید کفش هایی با کفی صاف و کنترل حرکت بپوشید تا قدم هایتان پایدارتر شود.

پاهای قوس دار. قوس‌های بلند می‌توانند فشار زیادی به مفاصل و ماهیچه‌های شما وارد کنند، زیرا پاهای شما ممکن است شوک را جذب نکنند، به خصوص اگر زیاد بپرید. برای کمک به جذب شوک به دنبال کفش های بالشتکی باشید. کفش های خمیده نیز می توانند در برخی موارد کمک کنند. مهم ترین عامل در انتخاب کفش راحتی است.

 

با دانستن این نکات مناسب ترین کفش های پیاده روی را تهیه کنید

بهترین کفش های طراحی شده در جهان اگر این کار را انجام ندهند، کار خود را به درستی انجام نمی دهند و به پای شما نمی آیند. در اینجا چند نکته برای پیدا کردن بهترین کفش های پیاده روی آورده شده است:

هنگام خرید کفش، همان جورابی را بپوشید که هنگام پیاده روی می پوشید یا به فروشگاه کفش ببرید.

بعد از اینکه کمی پیاده روی کردید و در روزی که پاهایتان کامل شد کفش بخرید.

کفش را از یک فروشگاه کفش ورزشی مجهز یا فروشگاهی که تنوع زیادی دارد، بخرید.

از فروشنده بخواهید هر دو پا را اندازه گیری کند، خودتان را اندازه بگیرید یا از یکی از دوستان یا اعضای خانواده بخواهید که به شما کمک کند. هر بار که کفش می‌خرید، پای خود را اندازه بگیرید، زیرا اندازه پا می‌تواند در طول سال‌ها به تدریج تغییر کند. برای اندازه گیری پای خود بایستید تا دقیق ترین اندازه گیری را به دست آورید.

اگر یک پا بزرگتر از دیگری است، جفتی را امتحان کنید که مناسب پای بزرگتر شما باشد.

هر دو کفش را امتحان کنید و تناسب آن را بررسی کنید. انگشتان پا را تکان دهید اگر بین انگشت شست پا (شست پا) و پنجه کفش خود حدود 1.3 سانتی متر فاصله ندارید، سایز بزرگتر را امتحان کنید.

مطمئن شوید که کفش شما به اندازه کافی پهن باشد. پای داخل کفش باید متناسب باشد و به پاهای فرد فشار وارد نکند. خانم هایی که پاهای پنجه ای دارند باید کفش های مردانه یا مردانه را در نظر بگیرند.

قبل از خرید کفش بپوشید. پاها باید بلافاصله احساس راحتی کنند. مطمئن شوید که پاشنه شما به راحتی در هر کفشی قرار می گیرد و هنگام راه رفتن سر نمی خورد.

تمام کفش‌های پیاده‌روی در نهایت نشانه‌هایی از سایش را نشان خواهند داد. و حتی اگر هنوز احساس راحتی می کنند و سایش خارجی زیادی نشان نمی دهند، ممکن است پشتیبانی کافی یا جذب ضربه نداشته باشند.

کفش های خود را در زمانی که:

کفی شما فرسوده شده است.

با پوشیدن آنها حدود 500 تا 600 کیلومتر دویدید یا راه رفتید.

حتی اگر یک کفش خوب به نظر برسد، اکثر آنها پس از 500-600 کیلومتر استفاده، محافظت در برابر ضربه را از دست می دهند. هنگامی که به حداکثر مسافت پیموده شده روی کفش خود رسیدید، علامتی را به یاد داشته باشید که آنها را تعویض کنید.

تاثیر جوراب در انتخاب کفش پیاده روی

نوع جورابی که استفاده می کنید به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، در حالی که برخی افراد جوراب ضخیم را دوست دارند، برخی دیگر دوست دارند جوراب نازک بپوشند. برخی می گویند جوراب ها و کفش ها باید با هم ست شوند تا مناسب باشند.

هنگام انتخاب مواد برای جوراب های خود، به دنبال جوراب های ساخته شده از ترکیب اکریلیک، نایلون و الاستین باشید که به خشک نگه داشتن پاها و ایجاد بالشتک برای راحتی بیشتر کمک می کند.

همیشه در انتخاب و خرید کفش و جوراب دقت کنید. اگر برای راحتی خود کمی بیشتر هزینه کنید، مطمئن باشید ارزشش را خواهد داشت.

برای خرید کفش آگاهانه تصمیم بگیرید

کفش نامناسب منشا بسیاری از مشکلات است. اکنون که می دانید به دنبال چه ویژگی هایی باشید، می توانید با اطمینان خرید کنید. برای پیاده روی بدون نگرانی کفش راحت و مناسب بپوشید.

کارشناسان شهر کفش به شما در انتخاب بهترین کفش برای پیاده روی کمک می کنند. دستگاه اسکن پا در فروشگاه شهر کفش به صورت رایگان کف پای شما را اسکن می کند و می توانید نرمال بودن قوس خود را بسنجید و با توجه به نتایج بهترین کفش ها به شما پیشنهاد می شود.

فروشگاه کتونی برند

  •  
  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

فصل زمستان علاوه بر اینکه با برف و سرما همراه است، نوید آغاز ورزش های زمستانی را نیز می دهد. پس از باریدن برف، مردم برای انجام ورزش های مختلف زمستانی و تفریح ​​به دامنه ها و مکان های برفی می روند. اسکی، اسنوبورد و غیره یکی از رایج ترین ورزش های زمستانی است که طرفداران زیادی را به خود جذب می کند. برخی دیگر از ورزش های زمستانی سرگرم کننده اسکیت روی یخ و هاکی هستند. برای انجام این ورزش ها لازم نیست منتظر فصل زمستان باشید و می توانید این ورزش ها را در پیست های مخصوص ساخته شده برای آن ها انجام دهید. این ورزش ها با وسایل خاصی انجام می شود که یکی از آنها کفش اسکیت یا کفش اسکی روی یخ است. در این مطلب راهنمای خرید کتونی اسکیت را برای شما آماده کرده ایم و قصد داریم با ارائه توضیحات کامل در مورد این محصولات به معرفی بیشتر آن ها بپردازیم. اگر قصد خرید کفش اسکیت را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با آگاهی کامل از این محصول خرید خود را انجام دهید.

 

آشنایی با کفش های اسکیت

 

اسکیت روی یخ یا اسکیت روی یخ (که اسکیت روی یخ نیز نامیده می شود) با سر خوردن روی یخ انجام می شود. از انواع ورزش های اسکیت می توان به اسکیت عینکی اشاره کرد که در آن حرکات عینکی با سر خوردن روی برف انجام می شود. همچنین هاکی روی یخ یکی دیگر از انواع اسکیت روی یخ است. سر خوردن روی برف و انجام این ورزش ها نیاز به نوع خاصی از کفش به نام کفش اسکیت دارد. این کفش ها معمولاً یک یا چند تیغه در قسمت پایینی دارند که به آنها اجازه می دهد به راحتی در برف سر بخورند.

کفش های اسکیت در گذشته های دور از اشیایی مانند اسکلت حیوانات ساخته می شدند. اما امروزه این کفش ها با تیغه های فولادی ساخته می شوند. این تیغه ها به گونه ای ساخته شده اند که تا حد امکان اصطکاک کمتری با سطح یخ زیرین ایجاد کنند. علاوه بر این، اسکیت باز می تواند از اصطکاک ایجاد شده برای حرکات مختلف با فرو بردن ملایم کفش در برف و فشار دادن روی آن استفاده کند. این تیغه همچنین به اسکیت باز امکان انجام حرکات مختلف را می دهد. به عنوان مثال، برای ایجاد شتاب، می توان تیغه جلوی کفش را در برف مدفون کرد. یا به عبارت دیگر، اسکیت باز می تواند به زیبایی روی منحنی های فرضی بچرخد و به نظر می رسد تلاش خاصی برای آن منحنی ها انجام نمی دهد.

 

انتخاب کفش اسکیت بر اساس نوع استفاده

 

کفش مناسب برای اسکیت: همانطور که قبلا گفتیم در این روش معمولاً حرکات زیبایی توسط دو یا چند نفر روی یخ انجام می شود. گاهی موسیقی با این حرکات همراه می شود و زیبایی آن حرکات را تکرار می کند. به طور کلی باید کفشی بخرید که به شما امکان انجام این حرکات را بدهد. همچنین باید بتوانید در موقعیت های مختلف با این کفش تعادل خود را حفظ کنید.

کفش های مناسب برای هاکی روی یخ: هاکی روی یخ یکی دیگر از ورزش هایی است که نیاز به کفش های اسکیت دارد. هاکی روی یخ یک ورزش گروهی است که معمولا در زمین یخ انجام می شود. در هاکی روی یخ هر تیم باید بتواند توپ را در اختیار بگیرد و آن را در دروازه تیم مقابل قرار دهد. بدیهی است که برای انجام این ورزش به کفشی نیاز دارید که بتوانید مانورهای مختلف و چرخش های سریع را انجام دهید. همچنین این کفش باید بتواند

کفش مناسب برای اسکیت سرعت: یکی از انواع اسکیت، اسکیت سرعت است. در این روش ورزشکاران باید با استفاده از کفش های اسکیت در پیست های خاص به حداکثر سرعت برسند. بدیهی است که برای انجام این نوع اسکیت به کفش هایی نیاز دارید که بتوانند آن سرعت بالا را ارائه دهند.

کفش مناسب برای اسکیت نوردیک (تور اسکیت): این روش اسکیت یکی از روش های سرگرم کننده اسکیت است که برنامه مشخصی ندارد و افراد باید مسافت های طولانی را با کفش های اسکیت طی کنند. برای انجام این ورزش به کفش هایی نیاز دارید که در مسافت های طولانی شما را خسته نکند.

راهنمای خرید کفش اسکیت

شرکت های متعددی در زمینه تولید و عرضه کفش اسکیت فعالیت دارند. هر کدام از این شرکت ها با ارائه محصولات خود توانستند نظر برخی از مشتریان را جلب کنند.

برخی از برندهای مطرح در زمینه کفش اسکیت عبارتند از Tempish، Graf، Lake Placid، Idea، Rocks، ROCES، Signa، Botas، Nord. V. Nordway )) و ... . محصولات این شرکت ها هم اکنون به وفور در بازار یافت می شود و از کیفیت خوبی برخوردار است.

قیمت

شرکت های فعال در زمینه کفش اسکیت محصولات خود را با قیمت های متفاوت به بازار عرضه کردند. برخی از عوامل موثر در قیمت کفش اسکیت نوع کفش، جنس کفش، سایز کفش، شرکت سازنده و ... می باشد.

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید هر محصولی باید به آن توجه کنید تعیین میزان بودجه است که به شما کمک می کند تا گزینه مورد نظر خود را سریعتر در بین محصولات مختلف موجود در بازار پیدا کنید.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

برند نایک با فناوری هایی که در کفش های اسپرت خود استفاده می کند حس بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند، در واقع با پوشیدن کفش های این برند می توانید کفش هایی متناسب با سایز پای خود خریداری کنید.

در مورد فناوری جدید نایک کتونی ایر زوممی توان به تخمین اندازه پا، طراحی سه بعدی و ... اشاره کرد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند، فناوری AR اندازه پا را اندازه گیری می کند.

نایک فرض می‌کند که اکثر مردم سایز کفش خود را اشتباه انتخاب می‌کنند، از ماه جولای می‌توانید اندازه دقیق پای خود را با استفاده از گوشی هوشمند خود تعیین کنید.

 

فناوری نایک AR

فروشگاهی در کالیفرنیا وجود دارد که یک دونده برای خرید یک جفت کفش ورزشی مناسب می رود، او سایز 44 را در نظر می گیرد، اما مدیر فروشگاه به او می گوید که می تواند اندازه پای خود را با فناوری تغییر دهد. تشخیص داد که سایز پای او 45 است، یعنی یک سایز بزرگتر از اندازه گفته شده است.

آیا این فناوری تعیین می کند که شما چه سایز نایکی دارید، یعنی پای شما برای خرید یک کفش مناسب چقدر است؟ البته این سایز به نوع کفشی که می خواهید بستگی دارد. چکمه‌های فوتبال، گیره‌های فوتبال یا سایر کفش‌های کاربردی شما ممکن است نصف اندازه بزرگ‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید.

دلیل این امر فرم کف پا، الگوی بست، جنس کفش و ... است. فروشگاه نایک در پاسادنا یکی از مکان های مخفی آزمایش بود که توانست سیستم مناسبی را ارائه کند و از آن برای در نظر گرفتن تمام عوامل موثر بر خرید کفش استفاده کند. این فناوری جدید نایک دقیقاً اندازه هر یک از کفش های نایک شما را به شما می گوید.

اکنون که فناوری از آزمایشگاه مخفی خود بیرون آمده و در دسترس عموم قرار گرفته است، در ماه جولای، اگر به فروشگاه های نایک در ایالات متحده بروید، یکی از کارکنان آنجا پای شما را اسکن می کند و اندازه دقیق پای شما را به شما می گوید.

از طرفی با دانلود نرم افزار AR بر روی گوشی هوشمند خود می توانید اندازه واقعی پای خود را تخمین بزنید.

تکنولوژی ترسیم سه بعدی

 

شرکت نایک با اختراع سیستم جدیدی با استفاده از این سیستم می توانید به کارخانه نایک مراجعه کنید و کفش های مورد نظر خود را مطابق سلیقه و سبک خود طراحی کنید و در عرض چند دقیقه کفش مورد نظر خود را دریافت کنید.

البته این فناوری فقط از شرکت نایک در نیویورک آمریکا موجود است و فناوری ذکر شده فقط برای افرادی که برای خرید برند نایک مراجعه می کنند امکان پذیر است. با گذشت زمان، می توان از آن به طور کلی در شرکت نایک استفاده کرد.

 

فناوری نایک

در گذشته، زمانی که فناوری‌های جدید نایک ایجاد نشد، مشکل بزرگی در طراحی کفش وجود داشت. مایکل مارتین، سرور مجازی محصولات ساخته شده توسط نایک، این مشکلات را به وضوح در جدولی بیان می کند.

در واقع این فناوری جدید Nike 3D Scan نام دارد که می تواند با اسکن پای ورزشکاران کفش مناسبی تولید کند تا از درد در انگشتان پا، پاشنه پا و ... جلوگیری کند.

برند نایک مانند سایر برندها همواره در تلاش بود تا در محصولات خود تناسب ایجاد کند. برند نایک توسط فیل نایت و بیل بورمن در دهه 1960 تاسیس شد، زمانی که مربی دوومیدانی بائرمن از این سیستم برای ردیابی پای دوندگان استفاده کرد تا بتواند کفش های سفارشی برای آنها طراحی کند.

 

فناوری جدید نایک چگونه کار می کند؟

 

برای استفاده از فناوری جدید برند نایک، افرادی که کفش های ورزشی خود را از آن برند خریداری می کنند، ابتدا باید به کارخانه نایک مراجعه کنند و سپس یک مدل خام کفش ورزشی برای خود در نظر بگیرند، البته دقت داشته باشند که فقط لباس زیر PrestoX را به این شکل انتخاب کنند.

پس از انجام این کار، می توانید طرح ها و رنگ های مورد علاقه خود را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهید تا سبک های مختلف کفش را در اختیار شما قرار دهند، در نهایت با استفاده از کفش هایی با طراحی خاص، می توانید نتیجه را مشاهده کنید.

 

سایر فناوری های برند نایک

تا پیش از این مطلب، اطلاعاتی در مورد انواع مختلف فناوری‌های جدید نایک ارائه کرده‌ایم، اما باید بگوییم که فناوری‌های جدید نایک تنها به این موارد منجر نمی‌شوند.

نایک با گسترش سرمایه گذاری خود قصد دارد از آخرین فناوری ها در محصولات خود استفاده کند تا بتواند محصولات بیشتری با ویژگی های منحصر به فرد تولید کند. استفاده از فناوری های نوظهور باعث می شود فاصله تولید کالا تا فروش آن بسیار کم شود.

در این فناوری ها بحث رباتیک وجود دارد که در زمینه اجرای خودکار فرآیندهای تولید آن استفاده می شود، بر این اساس شرکت Grabit ربات های هوشمندی را در اختیار سازندگان برند نایک قرار می دهد که از الکتریسیته ساکن برای چسبیدن استفاده می کنند. کفش ها مجهز هستند و این کار را چندین برابر سریعتر از کارگران انسانی انجام می دهند.

از سوی دیگر، بسیاری از افراد ممکن است با خود بگویند که استفاده از ربات ها باعث بیکار شدن بسیاری از کارگران می شود که این ایده کاملا درستی است، اما این نوع فناوری می تواند به صاحبان برند کمک کند تا تولید خود را افزایش داده و سودآوری بالایی کسب کنند. .

کاهش زمان نسخه های آزمایشی محصولات با برند نایک یکی دیگر از فناوری های جدید نایک، این فناوری است.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

کفش ورزشی New Balance 1260 V2 (New Balance 1260 V2) با وجود اینکه یک کفش ورزشی فوق العاده است، ماندگاری آن بسیار ظریف است و به چشم نمی آید. در نتیجه برای دوندگانی که خواهان یک کفش ورزشی با تناسب و فرم عالی و بدون ساپورت قابل توجه هستند مناسب است.

 

اولین برداشت از کفش ورزشی New Balance 1260 V2 (New Balance 1260 V2)

اگر از طرفداران نسخه های قبلی خرید کتونی نیوبالانس زنانه 1260 V2 هستید، مطمئناً منتظر پوشیدن کفش های اسپرت جدید با برند نیوبالنس هستید. ظاهر کفش ورزشی New Balance 1260 V2 بسیار شیک است و در رنگ نقره ای و مشکی با رنگ سبز روشن به روز شده است. هنگام پوشیدن این کفش اسپرت متوجه کیفیت مواد به کار رفته در رویه آن توسط برند نیوبالنس خواهید شد. در کفش ورزشی New Balance 1260 V2، کفی بیرونی باریکی که دور پا می‌پیچد، مشابه نسخه‌های قبلی است. این قسمت حس دویدن کفش ورزشی را که از ویژگی های جدیدترین مدل کفش ورزشی نیوبالنس PL-1 می باشد را به شما القا می کند. اما فراتر از فرسودگی و آزمایش اولیه، چیزی که واقعاً ویژگی های بالقوه و پیشرفته کفش New Balance 1260 V2 را مشخص می کند، آزمایش آن در جاده است. حال با کنار گذاشتن ماسک کفش ورزشی New Balance 1260 V2 به بررسی عملکرد آن می پردازیم.

 

رویه کفش ورزشی New Balance 1260 V2 (New Balance 1260 V2)

 

برند New Balance روی مواد به کار رفته در قسمت بالایی New Balance 1260 V2 سخت کار کرده است (New Balance 1260 V2 Review). به طوری که هیچ طراحی به اندازه New Balance 1260 V2 یادآور طراحی مدرن و کارآمد نیست. طراحی رویه کفش New Balance 1260 V2 از روکش هایی استفاده می کند که با یک مش سوراخ بسیار ظریف دوخته شده است که در اطراف پا همپوشانی دارد تا یک تناسب کاملاً ایمن و راحت ایجاد کند. ناحیه ای که انگشتان پا را می پوشاند نیز کم عمق است و تنها فضای کافی برای حرکت برای پاهای با عرض متوسط ​​فراهم می کند. قسمت میانی نیز در فاصله بسیار نزدیک شکل گرفته و درپوش های قوس پایینی کفش های اسپرت New Balance 1260 v2 نیز به زیبایی تعبیه شده است. کفی در ناحیه پاشنه کفش ورزشی New Balance 1260 V2 در عین باز بودن زیاد پهن نیست و هنگام پوشیدن کفش ورزشی New Balance 1260 V2 در ناحیه مچ پا احساس لغزندگی و سوزش نخواهید داشت. زبانه کفش اسپرت New Balance 1260 V2 نیز به اندازه کافی لایه لایه است و بند های نیمه صاف آن بسیار بهتر از بند های سوسیس نیوبالنس قدیمی است. در کفش‌های ورزشی New Balance 1260 V2، یک فوم استاندارد (روکش جوراب فوم) نیز جایگزین طرح قبلی Ortholite شده است.

 

قسمت میانی کفش ورزشی New Balance 1260 V2 (New Balance 1260 V2)

همانطور که در نسخه های قبلی کفش های ورزشی نیوبالنس 1260 دیده شد، مهندسان برند نیو بالانس تصمیم گرفتند این بار طراحی کاملا متفاوتی را در قسمت میانی آن پیاده سازی کنند.

نظرات و نظرات در مورد کفش ورزشی New Balance 1260 V2 ( نقد و بررسی New Balance 1260 V2 )

با مقایسه مدل های کفش ورزشی نیوبالنس 1225، 1260 و 1226 با یکدیگر، کفش ورزشی نیوبالنس 1226 را به عنوان نسخه مورد علاقه خود معرفی می کنیم. چرا که کفش ورزشی نیوبالنس 1226 با وجود اینکه یک کفش استقامتی قوی است اما در سرعت های بالاتر نیز عملکرد خوبی دارد و حس خوبی را القا می کند. در کفش اسپرت نیوبالنس 1260 برند نیوبالنس زیرسازی قسمت میانی را تغییر داده تا نرمتر شود و بازخورد و پایداری آن نیز کاهش یابد اما با وجود همه اینها همچنان یک کفش اسپرت قابل قبول محسوب می شود. بنابراین انتظار می رفت که با به روز رسانی ها، کفش ورزشی New Balance 1260 V2 نیروی اطمینان بخشی داشته باشد، اما اینطور نبود.

 

تکیه گاه های ارائه شده توسط کمک فنرهای کفش ورزشی New Balance 1260 V2 (New Balance 1260 V2 Review) آنقدر کوچک است که حتی نباید آن را یک کفش استقامتی نامید، بنابراین در حفظ تکیه گاه موجود در 1225 و 1226 New Balance مدل های کفش ورزشی . ارائه شد، به طرز بدی شکست خورد. ستون مقاومت مرکزی در کفش ورزشی نیوبالنس 1260 V2 با قطعات بیرون زده مشکل مقاومت جلویی را توجیه می کند. هنگام دویدن با کفش ورزشی New Balance 1260 V2، می توانید تاثیر این ستون را به طور کامل روی پای خود احساس کنید. در نتیجه، کفش ورزشی New Balance 1260 V2 برای دوندگانی که نیاز به بالشتک با پشتیبانی بالا دارند، مناسب نیست.

ویژگی پشتیبانی ارائه شده توسط کفش ورزشی New Balance 1260 V2 بسیار ضعیف است که بدیهی است در محدوده ویژگی های بسیار خوب و شگفت انگیز کفش قرار می گیرد.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

نایک و نایک مدل ایر فورس از معروف ترین و محبوب ترین برندهای پوشاک و لوازم ورزشی در جهان است. دلیل این شهرت و محبوبیت ظاهر زیبا و محکم آن بر اساس استانداردهای تعیین شده است. لوگوی برند کفش چک نایک در سال 1995 رسماً به عنوان علامت تجاری نایک به ثبت رسید.

در اواخر دهه 1980، نایک شعار JUST DO IT را در انحصار خود درآورد.

نایک ایر مکس نایک ایر مکس یک خط کفش توسط نایک است، شرکتی که اولین مدل آن در سال 1987 عرضه شد. اولین کسی که استفاده از هوای فشرده در کفش را برای نایک پیشنهاد داد فرانک رودی بود.

 

فناوری مورد استفاده در Nike Air Max

در لایه میانی و زیر پاشنه و قسمت های جلویی نایک ایر مکس، محفظه های گاز پلی یورتان ضخیم قرار دارد که بسیار مستحکم و قابل انعطاف هستند. به دلیل استفاده از فناوری FLYKNIT MAX باعث کاهش فشار روی پا و انتقال فشار به زمین و جلوگیری از هر گونه آسیب می شود. یکی دیگر از مزایای این فناوری توزیع یکنواخت وزن بدن است.

۱) کفش های سبک: کفی های تعبیه شده در کفش های نایک ایر مکس وزن آن را به گونه ای کاهش داده است که نه تنها عملکرد شما را کاهش نمی دهد، بلکه در استفاده طولانی مدت انرژی کمتری را نیز هدر می دهد.

۲) انعطاف پذیری بالا: ورزشکاران در هر رشته ورزشی برای انجام ورزش مورد نظر به کارکردهای اجرایی متفاوتی نیاز دارند. سیستم طراحی شده در Nike Air Max این وظیفه را بر عهده دارد و نیازهای ورزشی متنوعی را برآورده می کند.

3) استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه: سیستم بالشتک پنبه ای Nike Air Max برای عمر کفش و استحکام بالا طراحی شده است. با گذشت زمان شکل خود را از دست نمی دهند. هر بار که پای شما به زمین برخورد می کند، با هر ضربه، هوای داخل لنت ها به سمت بالا رانده می شود.

 

نایک ایر مکس

1) نایک ایر مکس مدل نایک ایر مکس 95: این کفش به عنوان نمادی از بدن انسان طراحی شده است، توری رویه نیز پوست، پانل هایی مانند ماهیچه ها و حلقه های توری دنده انسان را نشان می دهد. قسمت میانی و نماد ستون مورد انتظار است.

2) مدل نایک ایر مکس نایک ایر مکس 97: در این نوع طراحی از قطارهای تندرو ژاپنی الهام گرفته شده است. ویژگی مهم این مدل کفش راحت فوق العاده آن است.

3) کفش نایک ایر مکس 90: این مدل توسط تینکر هتفیلد طراحی شده است که در قسمت بالایی این مدل کانال تنفسی برای پا تعبیه شده است.

4) کفش نایک ایر مکس 1: در این مدل لایه ها در قسمت مرکزی کفش تعبیه شده است.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

سرعت، پاسخگویی و کنترل را با کتونی ایر زوم نایک تجربه کنید. در کفش های نایک زوم از یک سیستم حفاظتی نوآورانه استفاده شده است. با این سری از کفش ها می توانید سرعت و چابکی را تجربه کنید. این فناوری از هوای تحت فشار و الیاف کشیده برای جذب ضربه استفاده می کند. کفش‌های نایک زوم برای حرکت سریع و کاهش استرس روی عضلات، مفاصل و تاندون‌ها طراحی شده‌اند.

  • Nike Zoom پاسخ سریع‌تر و کاهش پرون شدن در حین دویدن، احساس و کنترل بیشتر در زمین برای ورزش‌های زمینی و تیراندازی سریع‌تر در زمین بسکتبال ارائه می‌دهد. دوندگانی که علاقه مند به افزایش سرعت و عملکرد هستند قطعاً نمی خواهند آخرین کفش های زوم نایک را از دست بدهند.

 

فناوری های مورد استفاده در سری کفش های نایک زوم

در ادامه شما را با برخی از فناوری های برجسته استفاده شده در کفش های نایک زوم آشنا می کنیم:

مش مهندسی شده انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد و دوام بیشتری نسبت به مش معمولی دارد. این نوع توری به عنوان قسمت رویه اکثر کفش های نایک استفاده می شود. زیرا قابلیت تنفس دارد و در عین حال به پاهای شما راحت است.

VAPOWEAVE

این رویه انحصاری در ZoomX Vaporfly NEXT نایک عرضه شد. این تاپ فوق العاده قوی و سبک است، اما مهمتر از آن، ضد آب است. بنابراین، حتی در شرایط آب و هوایی بد، مانند روزهای بارانی، کفش ها آب را جذب نمی کنند.

فناوری FLYWIRE

از الیاف فلای وایر در برخی از کفش‌های زوم نایک استفاده می‌شود تا بدنه‌ای محکم و انعطاف‌پذیر داشته باشند. این رشته‌ها تا کف پا گسترش می‌یابند، اگرچه شما فقط کمی در بالا خواهید دید. بنابراین اگرچه ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما آنها بدون اضافه کردن وزن به کفش، پشتیبانی قابل توجهی را ارائه می دهند.

صفحه کربنی

این صفحه تمام قد که در بالشتک React تعبیه شده است، یک لایه سفتی به کفش اضافه می کند و واکنش سریعی را به کفش می بخشد. بنابراین، مدت زمان مسابقه او را به جلو می راند.

فوم زوم ایکس

فوم زوم ایکس در اصل برای کمک به دوندگان دو ماراتن که می خواهند از نظر زمان رکوردها را بشکنند طراحی شده بود. این فوم سبک ترین، نرم ترین و پاسخگوترین پوشش زیره نایک است. بدون اینکه وزن و حجم زیادی به کفش شما اضافه کند، راحتی بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.

فوم Reactدر کفش های نایک زوم

در ابتدا، این پد فوم در سال 2017 به کفش های بسکتبال نایک معرفی شد. کمتر از یک سال بعد، نایک متوجه شد که چگونه آن را به بهترین وجه در Nike Zoom جای دهد. با استفاده از این فناوری جدید، دوندگان دیگر مجبور نیستند بین بالشتک نرم برای جذب انرژی یا بالشتک محکم برای بازگشت انرژی تصمیم بگیرند. فوم Reactسبک وزن است. بازیابی انرژی و دوام قابل توجهی برای استفاده در مسافت های طولانی دارد.

فوم CUSHLON

این کفی میانی فوم نسبت به فوم سنتی Phylon نرمتر و پاسخگوتر است. کوشلون ضربه را جذب می کند و زیر پا نرم است.

زوم ایر

Zoom Air بیش از 20 سال پیش با نایک شروع به کار کرد. یونیت‌های زوم ایر نایک در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند، اما در کفش‌های دویدن، واحدهای زوم ایر عموماً به‌عنوان یک واحد تمام قد دیده می‌شوند که روی کف پا یا دو واحد کوچک‌تر زیر پاشنه و زیر انگشتان پا قرار دارند. این واحدها با هوا و الیاف کشیده پر می شوند که با اعمال فشار منقبض می شوند و با برداشته شدن فشار برمی گردند. بنابراین با هر قدمی که برمی دارید، بازگشت انرژی پویا را تجربه می کنید.

 

چرا باید کفش نایک زوم بخرم؟

کفش های زوم نایک بادوام و ماندگاری بالایی دارند. در نتیجه، با صرف یک زمان می توان مدت بیشتری از آن استفاده کرد. علاوه بر این به دلیل استفاده از فناوری های ذکر شده در بالا و با کیفیت ترین مواد، پا در آن احساس راحتی می کند، فشاری به عضلات وارد نمی شود. در نتیجه می توان از آن در فواصل طولانی استفاده کرد. به دلیل استفاده از مواد درجه یک، پاها قابل تنفس بوده و از بوهای نامطبوع جلوگیری می شود.

کفش نایک زوم کجا تولید می شود؟

نایک یکی از بزرگترین شرکت های تولید کفش، پوشاک و تجهیزات ورزشی است. این شرکت در سال 1964 با نام Blue Ribbon Sports تاسیس شد. در سال 1971 بود که نام خود را به نایک تغییر داد و در حال حاضر یکی از مشهورترین برندها با بیش از 76000 کارمند در سراسر جهان است.

این شرکت پوشاک خود را با نام تجاری نایک و همچنین برندهای جردن و کانورس به فروش می رساند.

نایک یکی از برترین ورزشکاران و حامیان تیم های ورزشی در سراسر جهان است که از لبرون جیمز، سرنا ویلیامز، رافائل نادال و الکس مورگان حمایت کرده است. در سال 2021، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد کفش‌های کتانی برگشتی را بازسازی کند و آنها را با قیمت پایین‌تری به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای کاهش ضایعات مصرف‌کننده و مبارزه با آب و هوا بفروشد. دفتر مرکزی این شرکت در نزدیکی بیورتون، اورگان، در منطقه شهری پورتلند قرار دارد. در سال 2020، درآمد این شرکت بیش از 37.4 میلیارد دلار بود که در مقایسه با رقم 29.6 میلیارد دلار در سال 2017، پیشرفت بزرگی است.

نتیجه

نایک یکی از برندهای معروف بازار کفش های ورزشی است که سری کفش های ورزشی نایک زوم را روانه بازار کرده است. این کفش ها بسیار راحت هستند و از همه مهمتر قیمت مناسبی دارند. اگر برای ورزش هایی مانند دویدن و بسکتبال به کفش نیاز دارید، می توانید با مراجعه به این سری از کفش های نایک در فروشگاه Shoe City به نیازهای خود پاسخ دهید.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

کفش نایک از آن دسته کفش های چند منظوره است که برای فعالیت های روزمره مناسب است و با یک جفت آن می توانید مسافت کوتاهی راه بروید و بدوید. تنوع رنگ و ظرافت در سری زنانه نایک گنجانده شده است. اگر به مدل های این برند نگاه کنید متوجه زیبایی و رنگ خاص آن به خصوص در مدل های زنانه خواهید شد.

 

کیفیت بالای کفش های راحتی زنانه برند نایک رضایت بالای مشتریان را به همراه داشته و رابطه برد-برد بین فروشنده و خریدار برقرار کرده است. اگر از کمردرد و پا درد ناشی از فعالیت های روزمره رنج می برید، یک جفت کفش نایک راه حل شماست. در ادامه به بررسی ویژگی های این سری کتانی می پردازیم و در پایان مقاله بهترین مدل های امسال را به شما پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های کفش راحتی زنانه نایک

رویه: ساخته شده از چرم، مواد مصنوعی، چرم، جیر، نوبوک که در اکثر مدل ها ضد آب بوده و قابلیت گردش هوا را نیز دارد.

نحوه بستن: اکثر مدل ها برای ایمنی بیشتر پا با بند بسته می شوند (حدود 5 درصد محصولات راحتی چسب هستند).

کفی ها: کفی ها از مواد باکیفیت (ترموپلاستیک) ساخته شده اند که بسیار مقاوم، مقاوم در برابر سایش هستند و علیرغم وجود عاج، لژ یا ناهمواری در محیط های لیزری، مانع از سر خوردن شما می شوند.

 

کفی: قابل تعویض، برای راحتی بیشتر می توانید از کفی طبی استفاده کنید.

انعطاف پذیری بالا: کفش های کژوال نایک مانند کفش های دویدن این برند از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند.

آستر نرم: آستر داخلی کفش های نایک از کوسن ها و پدهای نرم و پارچه ای قابل تنفس تشکیل شده است که راحتی یک کفش را چند برابر می کند.

وجود فناوری های فراوان: برند نایک هر ساله فناوری های جدید خود را ارائه می کند، این فناوری ها باعث می شود پا کمتر آسیب دیده و راحت تر شود.

وزن سبک: کفش های کتانی نایک با وزن سبکی که دارند برای فعالیت های روزانه و ورزش بسیار مناسب هستند.

دور دوزی: اکثر کفش های کتانی نایک دور دوزی هستند که باعث افزایش دوام و استحکام کفش می شود.

چگونه کتانی راحتی زنانه نایک را از تقلبی تشخیص دهیم

تشخیص کفش های اصلی نایک از سری کپی کار آسانی نیست. برخی افراد به برچسب های روی زبانه کفش اعتماد می کنند، در حالی که این برچسب های تقلبی به روش های مختلفی تولید می شدند. پیشنهاد می کنیم تصویر مدل کفش مورد نظر خود را با عکس های موجود در آمازون مقایسه کنید. یعنی اگر قصد خرید آنلاین کتانی را دارید عکس های آن سایت را با عکس های آمازون مقایسه کنید.

 

راه دیگر این است که می توانید با خیال راحت لباس مورد نظر خود را از لیست زیر انتخاب کنید. چرا با خیال راحت؟ از آنجایی که محصولات زیر دارای گارانتی اصالت کالا هستند و در صورت عدم رضایت به هر دلیلی می توانید به راحتی آن را مرجوع کنید، لازم به ذکر است که در این لیست از کفش های پیاده روی راحت نیز استفاده شده است.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

پوشیدن کفش مناسب هنگام کار در مشاغلی که به سطح خاصی از ایمنی نیاز دارند ضروری است. محافظت از پا می تواند آسیب را کاهش داده و از آن جلوگیری کند. کفش ها و چکمه های ایمنی بسیار مهم هستند و محیط کار ایمن تر و بهتری را ایجاد می کنند.

امروزه بیشتر مردم تمایل دارند این حقایق را نادیده بگیرند و کفش های ارزان و بی کیفیت بخرند، زیرا معتقدند کفش های ایمنی گران هستند. با این حال، بسیاری از تولید کنندگان در سراسر جهان کفش های خاصی را طراحی و ساخته اند که نه تنها از پاهای شما به خوبی محافظت می کند، بلکه پوشیدن آن ها مقرون به صرفه و راحت است. کفش های ایمنی به شما این امکان را می دهند که بدون ایمنی کار کنید. امروزه بیشتر محیط های کاری نیازمند رعایت اصول ایمنی هستند و به همین دلیل شرکت ها به طور فزاینده ای ملزم به رعایت مقرراتی هستند که استفاده از کفش ایمنی را الزامی می کند!

امروزه انواع مختلفی از کفش ایمنی و خرید کفش تک سایز وجود دارد. سایت Bulgano Hamurah سعی کرده است جدیدترین و مناسب ترین کفش ایمنی زنانه و مردانه را با استانداردهای اروپایی برای شما فراهم کند.

 

چگونه کفش ایمنی مناسب انتخاب کنیم؟

در انتخاب کفش ایمنی باید به مقاومت آن در برابر لغزش، دوام، عایق بودن و راحتی کفش ایمنی توجه کرد. یک کفش ایمنی مناسب باید بتواند از پاهای شما در برابر له شدن در هنگام برخورد با اجسام سنگین، سوراخ شدن کف کفش توسط اجسام نوک تیز، دمای شدید و غیره محافظت کند. برای انتخاب بهتر، بهتر است با خودتان آشنا شوید. ابتدا با انواع مختلف کفش ایمنی.

انواع کفش ایمنی استاندارد

کفش های پنجه ایمن

نوعی کفش ایمنی بسیار رایج است که با روکش مخصوص دور انگشتان پا از انگشتان پا در برابر حوادث خطرناک و ناگوار محافظت می کند. افرادی که در کارخانجات و مکان هایی که هر روز با مواد و تجهیزات سنگین صنعتی سر و کار دارند، باید از این نوع کفش ایمنی استفاده کنند.

کفش کفی استیل

استفاده از کفی های فولادی برای محافظت از پا در برابر مشکلات مفصلی به ویژه برای افرادی که در زمینه دوچرخه سواری، رکاب زدن و رانندگی با کامیون های سنگین فعالیت می کنند مناسب است. این کفش ها به ثابت نگه داشتن پا و جلوگیری از تغییر مکان و حرکت آن کمک می کند و به نوبه خود از مشکلات مفصلی و استخوانی جلوگیری می کند. علاوه بر این، این نوع کفش یکی از راحت ترین کفش های ایمنی است.

 

کفش تاپ فلزی

این نوع کفش ایمنی تضمین می کند که پا از هرگونه آسیب خارجی، تصادف و سقوط اجسام محافظت می شود. این نوع کفش های ایمنی به طور ویژه برای محافظت از پا در برابر اجسام نوک تیز و بیرون زده مانند میخ، تکه های شیشه و سایر اجسام فلزی طراحی شده اند. افرادی که در کارخانجات بزرگ صنعتی کار می کنند و در ساخت ماشین آلات، اشیاء شیشه ای و ... فعالیت می کنند معمولا از این کفش های ایمنی استفاده می کنند.

کفش ایمنی متاتارسال

این مدل از کفش ایمنی به طور ویژه برای محافظت از قسمت بالای ساق و استخوان ساق پا طراحی و ساخته شده است. این کفش ها صدمات و حوادث ناشی از تصادفات و افتادن وسایل سنگین روی پا را کاهش داده و از آن جلوگیری می کند. این کفش ایمنی از انگشتان پا نیز محافظت می کند. آنها معمولاً در کارگاه های ساختمانی یا مشاغلی که شامل بلند کردن تجهیزات و ماشین آلات سنگین است استفاده می شوند.

 

کفش ایمنی عایق برقی

کارمندانی که با برق، مدار، سیم کشی و دستگاه های فشار قوی کار می کنند از این نوع کفش ها استفاده می کنند. این نوع کفش های ایمنی به طور ویژه با زیره ای ساخته شده اند که به کاهش احتمال برق گرفتگی در هنگام قرار گرفتن در معرض مدارهای ولتاژ بالا کمک می کند. خطرات برق شایع ترین علت مرگ است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که این کفش های ایمنی هنگام کار با برق با جریان بالا پوشیده شوند.

در کنار این نوع کفش ها انواع مختلفی از کفش های ایمنی برای نقش های شغلی مختلف وجود دارد، مانند کفش هایی که باید در برابر آب مقاوم باشند یا کفش های مقاوم در برابر حرارت برای آتش نشانان. بنابراین، پس از بررسی کفش های ایمنی مختلف، باید مشخص کنید که کدام یک برای شما مناسب است.

مشخصات کفش ایمنی استاندارد

کف پا مناسب: پاهای شما در هنگام هر فعالیتی در تماس مستقیم با زمین هستند و بیش از هر قسمت دیگری تحت فشار قرار دارند. بنابراین هنگام خرید کفش ایمنی باید به نوع زیره آن توجه ویژه ای داشت. پیشنهاد ما این است که زیره پلی اورتان یا PU را انتخاب کنید که مستقیماً به کفش تزریق شود. این زیره دوام بالایی دارد و در برابر آب، روغن، روغن و لغزش مقاوم است.

سر پنجه: تفاوت اصلی کفش ایمنی با کفش های معمولی در ظاهر، داشتن پنجه محکم برای محافظت از انگشتان پا در برابر افتادن اجسام است. پنجه کفش ایمنی به دو دسته استیل و کامپوزیت تقسیم می شود که باید با توجه به نیاز خود آن ها را انتخاب کنید. به طور کلی سر پنجه های کامپوزیت وزن کمتری دارند و در برابر جریان الکتریکی عایق هستند که اغلب در نیروگاه ها استفاده می شود. از طرفی سر پنجه فولا نسبت به نمونه های کامپوزیت مقاومت بیشتری دارد و وزن آن نیز بیشتر است.

وزن مناسب: پس از در نظر گرفتن راحتی کفش، وزن آن در اولویت است. معمولاً ساعت های طولانی از کفش های ایمنی استفاده می کنید، بنابراین اگر وزن کفش شما خیلی زیاد باشد (این را در نمونه های غیر استاندارد مشاهده می کنید) بر بهره وری و انرژی شما تأثیر منفی می گذارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، کفش های ایمنی با سر کامپوزیت وزن سبک تری دارند، بنابراین پیشنهاد می کنیم این مدل کفش انتخاب اول شما باشد.

قابلیت تنفس: انجام فعالیت های سنگین در محیط کار باعث افزایش دمای بدن می شود که باعث تعریق پاها می شود. رطوبت پا محل مناسبی برای رشد باکتری است که باعث بوی بد پا نیز می شود. به همین دلیل، برندهای معتبر تاکید زیادی بر قابلیت تنفس کفش های خود دارند. بهترین تاپ برای کفش ایمنی از چرم است که به راحتی اجازه ورود و خروج هوا به پاهای شما را می دهد.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف