کفش پیاده روی

۲۵ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نایک یک شرکت چندملیتی بزرگ آمریکایی است که در زمینه تولید و طراحی لباس های ورزشی به ویژه کفش های ورزشی فعالیت می کند. نایک ایر فورس یکی از محصولات برند نایک است که به دلیل زیبایی و عملکرد هر ساله به تعداد زیادی در سراسر جهان به فروش می رسد. دفتر مرکزی برند نایک در شهر بیورتون، اورگان واقع در شمال ایالات متحده آمریکا قرار دارد، اما در حال حاضر برند نایک در بیش از 30 کشور شعبه و نمایندگی فعال دارد. یکی از محبوب ترین محصولات نایک، نایک ایر فورس وان است. اگر شما هم قصد خرید اورجینال نایک ایر فورس را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

برند نایک

نایک اولین بار در سال 1964 محصولات خود را با نام روبان آبی عرضه کرد.صاحبان اصلی برند نایک بیل بورمن و فیل نایت بودند و پس از ورود به بازار و چند ماه تولید محصول، نام برند در ماه می به طور کامل به نایک تغییر یافت. 30، 1971. در حال حاضر، برند نایک نسبت به سال های اول ایجاد خود تغییرات زیادی کرده است و در حال حاضر Umbro و Converse (تولید کننده کفش های All Star)، Cole Haan و Harley International از زیر مجموعه های برند نایک هستند.

برند نایک برای جلب رضایت عمومی در فعالیت های خیریه و بهبود محیط جهانی اقدامات متعددی انجام داده است که یکی از آنها در سال 2009 انجام شد و صاحبان برند نایک از خرید چرم تولید شده در جنگل های آمازون منصرف شدند. دلیل این امر گزارش هایی بود که ثابت می کرد چرا گاوها و گله های گاو باعث نابودی طبیعت آمازون شده اند. نایک ایر فورس یکی از محصولات برند نایک است که به دلیل کیفیت و تنوع بالا مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است و مدل های زنانه و مردانه این کفش در طرح ها و رنگ های مختلف در دنیا تولید و عرضه می شود. 🇧🇷

راهنمای خرید کفش های اورجینال نایک ایر فورس

کفش های مختلف برند نایک با توجه به مواد باکیفیت به کار رفته در ساخت آن ها دارای رنج قیمتی مشخصی هستند و در واقع با توجه به مواد اولیه به کار رفته در ساخت و جنس زیره و زیره کفش ورزشی نایک، قیمت کفش متفاوت است. نمی تواند کمتر از یک محدوده کلی باشد. یکی از راه های تشخیص کفش نایک تقلبی قیمت کفش است. اگر مشاهده کردید که کفش های ورزشی نایک با قیمتی کمتر از حد معمول به فروش می رسد، به اصل بودن آن ها شک کنید و مطمئن شوید که کفش های ورزشی تقلبی هستند و برند اصلی تولید نشده اند.

نکته بعدی که می تواند به شما در تشخیص کفش اصلی و تقلبی کمک کند جعبه کفش است. اکثر کفش های نایک اورجینال دارای جعبه هستند و با جعبه به فروش می رسند اما کفش های تقلبی نایک فاقد جعبه هستند که نشان می دهد کفش ها مارک اصلی نیستند.

وضعیت و کیفیت نایک ایر فورس وان را با کفش های نایکی که قبلا خریداری کرده اید مقایسه کنید. کفش های نایک در هر مدلی کیفیت تولید یکسانی دارند و اگر کیفیت تولید کمتر از سایر کفش های نایک باشد نشان دهنده اصل نبودن کفش های نایک است.

همه کفش های نایک دارای کد کالا هستند که روی کفش و روی جعبه کفش یکسان است، اگر این اعداد یکسان نباشد به این معنی است که کفش برند اصلی تولید نشده و اصل نیست.

 

خرید اینترنتی کفش نایک ایر فورس

اگر قصد خرید اینترنتی کفش نایک را دارید، باید بسیار مراقب باشید. فروشگاه های آنلاین با برند نایک را جستجو کنید. هر فروشگاه اینترنتی نماینده رسمی برند نایک است و کفش اورجینال تولید نخواهد کرد. اگر قصد خرید این مدل از برند نایک را دارید، باید دقت بیشتری داشته باشید، چون نمی توان محصول را از نزدیک بررسی کرد، به راحتی می توانید با خرید کفش ورزشی نایک ایر فورس وان تقلبی، پول خود را از دست بدهید.

قبل از خرید، امتیاز سایت را بررسی کنید و نظرات افراد مختلف را در مورد سایت بخوانید. بازخورد منفی نشانه واضحی از غیرقابل اعتماد بودن فروشگاه است. با این حال، مراقب باشید زیرا برخی از سایت ها فقط نظرات مثبت را نشان می دهند و نظرات منفی محصولات را محدود می کنند.

بنابراین بهتر است از طریق پرس و جو در سایت های دیگر نظر مردم را در مورد سایت جویا شوید و فقط به نظرات نوشته شده در همان سایت اکتفا نکنید.

برخی از فروشگاه های اینترنتی امکان بازگشت کالا را ارائه می دهند تا بتوانید با خیالی آسوده تر خریدی صحیح و راحت تری انجام دهید و مشکلی نداشته باشید. زیرا اگر متوجه شدید که کالا اصل نیست، می توانید مواد را مرجوع کنید و هزینه را دریافت کنید. عموما فروشگاه های اینترنتی که محصولات اورجینال می فروشند به دلیل اعتمادی که به برند و کیفیت محصولات خود دارند این امکان را در اختیار خریداران قرار می دهند.

از فروشندگانی که از عکس های تبلیغاتی کفش نایک ایر فورس وان استفاده می کنند خرید نکنید. درست است که عکس های تبلیغاتی جذابیت بیشتری دارند، اما در خرید اینترنتی نباید به دنبال آن ها بگردید.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

نایک یکی از بزرگترین شرکت های چند ملیتی آمریکایی در زمینه کفش، پوشاک و تجهیزات ورزشی است. لباس ها و کفش های مارک نایک در سرتاسر دنیا به فروش می رسد و طرفداران زیادی دارد. این شرکت در 25 ژانویه 1964 با نام Blue Ribbon Sports توسط بیل بورمن و فیل نایت تاسیس شد. در 30 می 1971 نام تجاری خود را به نایک تغییر دادند. این نام جدید که در آمریکا نایک تلفظ می شود، از نام الهه پیروزی یونان باستان گرفته شده است.

 

لوگوی معروف این برند در سال 1971 توسط کارولین دیویدسون که از باله این الهه الهام گرفته شده بود طراحی شد و تنها با قیمت 35 دلار طراحی شد که امروزه مبلغ بسیار کمی است. کمتر کسی با لوگو و شعار معروف این برند «فقط انجامش کن» آشنا نیست. این شرکت در حال حاضر در برتون، اورگان، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و توسط مارک پارکر رهبری می شود. یکی از کفش های تولید شده توسط برند نایک، نایک زوم است که به دلیل کارایی و سبک به کار رفته در طراحی آن، طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به دست آورده است. در مقاله زیر به بررسی و خرید کتونی ایر زوم کفش های ورزشی نایک زوم می پردازیم.

معرفی برند نایک

نایک موفقیت خود را مدیون نوآوری کفش و سرمایه گذاری به موقع است. این شرکت با شعار ساده و معروف «It just do it» محصولات ورزشی بسیاری را برای مردان و زنان تولید کرد. این شرکت از بهترین ورزشکاران در سراسر جهان پشتیبانی می کند. این تیم همچنین از لیگ های ورزشی بزرگ مانند لیگ ملی فوتبال و NBA و رویدادهای ورزشی بزرگ مانند المپیک پشتیبانی می کند. یکی دیگر از عوامل موفقیت این برند همکاری با ستارگان ورزش جهان از سال 1980 تا به امروز است.

مایکل جردن یکی از اولین و محبوب ترین تبلیغ کنندگان بود. او آنقدر محبوب بود که با نایک شریک شد و یک خط کفش به نام Air Arden راه اندازی کرد. در نهایت، نایک از هر فرصتی در بازار برای افزایش درآمد و بازاریابی محصولات خود استفاده می کند. از جمله سرمایه گذاری در اقتصاد چین و افزایش تولید محصولات زنانه است.

تمامی موفقیت های کسب شده توسط برند نایک باعث شده تا افراد مختلف در سرتاسر دنیا کفش های برند نایک را به صورت غیرقانونی تولید و عرضه کنند. کفش های کتانی نایک زوم مانند سایر کفش های تولید شده توسط این برند به صورت کپی و تقلبی در بازار موجود است که خرید کفش های کتانی نایک زوم اصل را با مشکل مواجه می کند.

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید کفش نایک زوم می تواند به شما کمک کند توجه به لوگوی حک شده روی کفش است. اگر کفش نایک دارید، می توانید لوگوی روی کفش را با لوگوی روی کفش جدید مطابقت دهید، در غیر این صورت می توانید لوگو را در اینترنت و وب سایت اصلی برند و از نظر شکل، نقش برجسته سمت چپ یا راست جستجو کنید. لوگو و اندازه لوگو و تشخیص صحت آن. از آنجایی که لوگو معمولا در نگاه اول یکسان به نظر می رسد، بیشتر تغییرات مربوط به مدل های کپی نایک زوم در قسمت لوگوی کفش های کتانی ایجاد می شود.

ویژگی های Nike Zoom

استفاده از فوم React و فوم زوم ایکس که برای تولید 4% Viperfly استفاده می شود، ترکیبی زیبا و منحصر به فرد را در زیره کفش نایک زوم ایجاد کرد.

فوم زوم ایکس در مقایسه با سایر فوم های موجود در بازار سبک تر است و به دلیل وزن سبک خود باعث افزایش راندمان انرژی می شود. فوم زوم ایکس فقط در برخی از مدل های ویژه Viperfly و 4% استفاده می شود. در حال حاضر این فوم به دلیل کارایی و کیفیت بالا در کفش های نایک زوم نیز استفاده می شود.

کفش ورزشی Viperfly Elite دو تفاوت بزرگ با Nike Zoom دارد، اولین تفاوت می تواند وجود صفحه کربنی در پایین و مرکز مدل Viperfly 4% باشد که باعث می شود عملکردهای پاشنه و پرش به خوبی انجام شود. قابلیتی که در کفش های زوم نایک یافت نمی شود. تفاوت دوم را می توان نوع فعالیت مناسب برای هر نوع کفش دانست. Viperfly 4% انتخاب خوبی برای ورزش های پرش و ورزش هایی مانند دوی ماراتن است، اما کفش های Nike Zoom فقط برای فعالیت های روزمره و پیاده روی عادی طراحی شده اند.

 

نایک زوم، نسخه جدید این مجموعه که هر ساله توسط برند نایک عرضه می شود، تاکنون در بیش از 35 مدل عرضه شده است. ویژگی های کفش ناکی زوم باعث شد تا افراد عادی و حرفه ای عاشق این کفش شوند.

وجود فوم زوم ایکس در کفش‌های زوم نایک چیزی است که دوندگان برای آن ارزش زیادی قائل هستند. زیرا قبل از آن، فوم زوم ایکس فقط در مدل ویژه Viperfly موجود بود و در زمان عرضه آن 600 دلار آمریکا هزینه داشت. فروش سالانه برند نایک در هر سال.

تمامی ویژگی های ذکر شده برای کفش ورزشی نایک زوم فقط برای نسخه اصلی نایک زوم است و هیچ یک از موارد بالا در کفش های کتانی نایک زوم کپی و تقلبی گنجانده نشده است، بنابراین اگر می خواهید از ویژگی های کفش ورزشی نایک زوم استفاده کنید، حتما خرید کنید. کفش های اصلی، کفش های نایک زوم را کپی نکنید.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

کفش  جردنیا نایک ایر جردن یکی از کفش های خاص، جذاب و زیبا است که در بین افراد زیادی محبوبیت زیادی دارد.

این مدل کفش چهار فصل است و با اکثر مدل ها قابل ترکیب است. یکی از ویژگی های مهم آن، رنگ بندی بسیار متنوع آن است که تقریباً همه سلیقه ها، حتی سفت ترین آنها را پوشش می دهد. این تنوع رنگ گاهی انتخاب را بسیار سخت می کند.

برند کفش جردن یا نایک ایر جردن برای مایکل جردن، اسطوره بسکتبال طراحی شده است. مایکل جردن سال 1983 بود که آقای. مایکل جردن یک ستاره جوان بسکتبال کالج بود.

ترکیب جذاب و تنوع رنگ این کفش ها همیشه توجه افراد را به خود جلب می کند. رنگ های اصلی در ترکیب این نوع کفش، رنگ هایی مانند سفید، قرمز و مشکی هستند.

 

لوگوی کفش جردن

لوگو کفش جردن تصویری از اسطوره بسکتبال آقای. مایکل جردن.

این لوگو در سمت چپ بالای پای چپ و سمت راست بالای پای راست قرار گرفته است. همچنین از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این کفش می توان به طراحی لوگوی نایک در زیره آن اشاره کرد.

قالب کفش جردن

قالب کفش ایر جردن یک قالب طرح دار است. اکثر رنگ های آنها شامل سایزهای 37 تا 45 می باشد.

زیره این کفش دارای درزهایی از قسمت های داخلی و خارجی است که دقیقا به یک اندازه دوخته شده است و این موضوع در کیفیت و ظاهر آن تاثیر مثبت و زیبایی دارد.

قسمت زبانه کفش یا نخی

قسمت زبان پنبه ایر جردن کدر و بلند است و سبکی و نرمی آن کمک زیادی به جلوگیری از فشار روی پا در هنگام پرش می کند.

تنها قسمت کفش یا نخی

در زیره کفش، طراحی زیره آن به گونه ای است که دارای شیارهای منظم فراوانی است که از لیز خوردن و افتادن در هنگام پریدن یا دویدن جلوگیری می کند.

قسمت بالا

در قسمت رویی این کفش سوراخ هایی برای جریان هوا و تهویه بهتر و سریعتر تعبیه شده است. در هر طرف 9 جای بند در نظر گرفته شده که 2 تای آن روی نیم ساق طراحی شده تا بسته به سلیقه هر فردی که از آن استفاده می کند.

 

زیره کفش جردن

دو کفی آرم Air Jordan در داخل کفش قرار داده شده است. اگر قصد استفاده از این کفش را برای ورزش دارید، بهتر است از کفی طبی استفاده کنید تا انعطاف پذیر باشد و در حین ورزش احساس خستگی نکنید.

برچسب کفش

برچسب کفش جردن با اطلاعات و مشخصاتی مانند کشور سازنده، سایز، بارکد و شماره هنری در پایین قرار دارد.

ارزش خرید کفش ایر جردن

به طور کلی می توان گفت که این برند و این مدل کفش بهترین مدل اسپرت کلاسیک بوده و هست و از سال 94 تا سال جاری یعنی 2022 ترند است و هر سال مدل های مدرن و جدید دیگری به آن اضافه می شود. به آن با عناوین مختلف.

بنابراین پیشنهاد کفش آفلند به شما عزیزان این است که اگر تا به حال از مدل های این برند استفاده نکرده اید حتما آن ها را امتحان کنید.

پرسش های رایج

دلیل نامگذاری این کفش به نام جردن چیست؟

برند کفش جردن برای آقای طراحی شده است. مایکل جردن، اسطوره بسکتبال. مایکل جردن یک ستاره جوان بسکتبال کالج بود.

مهمترین دلیل محبوبیت کفش جردن چیست؟

رنگ های متنوع و زیبای کفش جردن و قابلیت تطابق آن با اکثر استایل ها و نرمی و سبکی آن از مهم ترین جنبه های محبوبیت این کفش اصیل است.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

پیدا کردن و خرید کتونی نایک راحت کلید انتخاب بهترین جفت کفش ورزشی برای نیازهای شماست.

با یک جفت کفش ورزشی مناسب می توانید مانند یک پرنده پرواز کنید. کفش های دویدن محافظت، پشتیبانی، جذب ضربه و برگشت به عقب را فراهم می کنند تا بتوانید روی رسیدن به اهداف دویدن خود تمرکز کنید. اگر جفت مناسب را انتخاب کنید، عملکرد خود را افزایش داده و خطر آسیب را کاهش خواهید داد. اما اگر به جفتی رسیدید که مناسب نیست یا نیازهای شما را برآورده نمی کند، هر مرحله می تواند عذاب آور باشد. بهترین جفت کفش ورزشی برای شما به عوامل زیادی بستگی دارد، بنابراین انتخاب یک برنده واضح همیشه آسان نیست. با وجود سبک‌ها و ترفندهای بی‌شماری، ممکن است برای محدود کردن گزینه‌های خود به کمک کمی نیاز داشته باشید.

 

راحتی حرف اول را می زند. بهترین کفش های دویدن برای شما راحت ترین کفش ها هستند. اما درک اینکه آیا راحتی زمانی که فقط آن را امتحان می کنید، برای مدت طولانی دوام می آورد یا خیر آسان نیست. هنگام ارزیابی راحتی، به احساس آن در قسمت های مختلف پا توجه کنید. در مورد اجزای مختلف کفش و نحوه تاثیر آنها بر روی تناسب اطلاعات بیاموزید.

رویه، قسمت بالایی کفش بالای کفی است. به دنبال رویه ای باشید که متناسب با پای شما باشد و کشش یا کشش نداشته باشد. رویه انقلابی نایک فلایکنیت پشتیبانی سبکی را ارائه می دهد و تا 60 درصد صدمات را کاهش می دهد.

به دنبال کفش هایی باشید که پاهای شما را تحریک نکنند. شما باید بین انگشتان پا و جلوی کفش فضای کافی داشته باشید تا انگشتان پا به راحتی خم و باز شوند بدون اینکه در ناحیه پنجه گیر کنند.

لبه کفش قسمتی است که بند ها را می پوشاند و پا را در جای خود نگه می دارد. سعی کنید کفشی پیدا کنید که پای شما را بدون اینکه در طاق حرکت زیاد سفت کند، حمایت کند.

زیره میانی زیره میانی برای جذب ضربه طراحی شده است. زیره وسطی انتخاب کنید که کفش را خیلی سنگین و راحت نکند. از زیره میانی خیلی نرم یا خیلی سفت خودداری کنید - مانند Goldilocks باشید و یکی را انتخاب کنید که مناسب باشد.

 

زیره، لایه زیرین کفش بادوام است. به دنبال گیره ای باشید که با شکل پای شما مطابقت داشته باشد و به شما احساس ثبات بدهد. شما آجی می خواهید که کشش کافی برای سطح دویدن مورد نظر را بدون سفت یا سنگین بودن غیر ضروری فراهم کند. تا حد امکان دوام و انعطاف پذیری را متعادل کنید.

چکش پاشنه پاشنه (یا قطره پاشنه) ماده ای است که رویه را به آستر کفش در پشت کفش متصل می کند. ارتفاع پاشنه در مقابل ارتفاع توپ می تواند بر گام شما تأثیر بگذارد. به احساس کفش هنگام راه رفتن یا دویدن توجه کنید و از کفش هایی که به یک قسمت از پا فشار می آورند اجتناب کنید.

جوراب برای راحتی بیشتر داخل کفش قرار می گیرد. وقتی برای اولین بار کفشی را می پوشید، بر نرمی و حمایت آن تأثیر می گذارد. در بیشتر کفش ها می توان آن را برداشت یا با ارتز جایگزین کرد. حتماً به جای تکیه بر شهود، دویدن با کفش را امتحان کنید.

یقه مچ پا قسمت بالایی کفش است که پای خود را در آن قرار می دهید. یک یقه مچ پا خوب روی تاندون آشیل لیز نمی خورد یا ساییده نمی شود و به خوبی در اطراف مچ پا قرار می گیرد. این می تواند باعث ایجاد ناراحتی در بسیاری از کفش ها شود، بنابراین هنگام در آوردن کفش برای آزمایش به آن ناحیه توجه کنید.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

همیشه به نظر می رسید که شرکت Asics در طراحی و طراحی مجدد کفش های ورزشی خود به سبک خود وفادار مانده است. هر دونده‌ای که کفش‌های ورزشی Asics سری 2100 یا Ds-trainer را امتحان کرده باشد، اساساً می‌تواند سال به سال همان کفش را با تنها تغییر ظاهری پیدا کند. اما این بار Asics با تولید یک کفش ورزشی جدید و جمع و جور و بدون قطعات اضافی و سر و صدای زیاد، سنت شکنی کرد. در ارائه و خرید کفش اسیکس زنانه کفش ورزشی Asics Gel Blur 33 توضیح داده شد که این یک کفش کوچک و جمع و جور است و با وجود اینکه هنوز کفش ورزشی Asics Gel Blur 33 شناخته شده نیست، مورد علاقه بسیاری از افرادی است که به دنبال آن هستند. برای این ویژگی ها . .

 

اولین بازخورد از کفش ورزشی Asics Gel Blur 33

کفش اسپرت Asics Gel Blur 33 ممکن است شبیه به برخی از مدل ها مانند کفش های اسپرت رایگان نایک باشد، زیرا قسمت زیرین کفش اسپرت چند تکه است و بسیار منعطف است. اما این درست نیست. کفش ورزشی Asics Gel Blur 33 بسیار ساده است و برای افزایش انعطاف پذیری در قسمت میانی پا، دارای پاشنه کوتاه تر (10 میلی متر) و کفی عجیب فشرده و نرم است. کفش ورزشی Asics Gel Blur 33 کفشی است که با امنیت کفش های ورزشی معمولی که می توان هر روز از آن استفاده کرد، احساس داشتن کفش های ورزشی راحت، انعطاف پذیر، کوچک و جمع و جور را به شما القا می کند.

طرح قسمت رویه کفش اسپرت Asics Gel Blur 33

کفش ورزشی Asics Gel Blur 33 دارای رویه مشبک بسیار قابل تنفس با آستر زیر آن است که در حال تبدیل شدن به یک استاندارد صنعتی برای اکثر تولید کنندگان کفش ورزشی است. لایه‌های بالایی بخش کوچکی از لوگوی پشتیبانی Asics را تشکیل می‌دهند که به طور محکم به دور زیره میانی می‌پیچد، اما نه خیلی محکم. در قسمت گرد پاشنه کفش از مموری فوم استفاده شده است که برای حفظ فرم پاشنه و ایجاد فرم مناسب برای پاشنه طراحی شده است. قسمت جلویی کفش اسپرت Asics Gel Blur 33 پهن است، وجه تمایز کفش اسپرت Asics این است که اندازه مناسب و فضای زیادی برای حرکت آزادانه انگشتان ایجاد می کند.

یکی از اشکالاتی که در مورد کفش Blur33 داریم، لایه به ظاهر زرق و برق دار اما بی اثر جلوی کفش است. Asics از توری های بیضی ضخیم استفاده می کند که برای پاپیون خیلی کوتاه هستند. ترکیب این بند ها و لایه جلویی ضعیف کفش هنگام بستن بند باعث ناراحتی زیادی در کف پا می شود و اغلب دونده مجبور است برای کاهش درد آنها را متوقف کند و دوباره ببندد. اما زمانی که ارزش دردی را که احساس می کند متوجه شد دیگر نیازی به بستن بند کفش هایش نخواهد بود.

کفی کفش اسپرت Asics Gel Blur 33

زیره کفش ورزشی Asics Gel Blur 33 از مواد منعطف، نرم و حساس EVA (اتیلن وینیل استات) به نام سولیت ساخته شده است و حالتی فنری و سفت دارد. یک لایه محافظ ژل در پاشنه این کفش ورزشی تعبیه شده است، اما چیزی که ما در مورد کفش ورزشی Asics Gel Blur 33 می پسندیم این است که قسمت جلو و وسط کفش بسیار خوب و مناسب برای کسانی است که اغلب با پاشنه خود می دوند. . 🇧🇷 کفش ورزشی Asics Gel Blur 33 هیچ قسمت کنترل حرکتی در قسمت زیره ندارد و دوندگانی که نیاز به حمایت بیشتری دارند باید از استفاده از این کفش خودداری کنند. دوندگان معمولی یا افرادی که بریس دارند از سادگی و احساس بدون فشار این کفش ورزشی لذت خواهند برد که به پا اجازه می دهد آزادانه و به درستی حرکت کند.

قسمت بیرونی زیره کفش اسپرت Asics Gel Blur 33

کفش ورزشی چند تکه Asics Gel Blur 33 آن را به انعطاف پذیرترین کفش ورزشی Asics در کلاس خود تبدیل می کند. این چند قسمتی در هنگام دویدن و هنگام حرکت از پاشنه به جلوی کفش هنگام راه رفتن بسیار کم احساس خواهد شد. چیزی که از دست خواهد رفت، سیستم Trastic است، یک سیستم ترموپلاستیک که در وسط اکثر کفش های ورزشی Asics قرار می گیرد و انعطاف پذیری کفش را بسیار کاهش می دهد. نسخه جدید سیستم کشش در جدیدترین مدل های کفش اسپرت Asics Gel Blur 33 پیاده سازی می شود به عنوان مثال کفش های اسپرت Excel33 و Hyper33 به زودی عرضه می شود.

با نگاهی به آخرین لایه زیره کفش ورزشی Asics Gel Blur 33، مشخص می شود که شیارهای فشاری و خط راهنما چقدر عمیق هستند، که یک شیار عمودی عمیق است که در پاشنه کفش حک شده و به پا اجازه می دهد تا به داخل آن بدود. راحت ترین موقعیت موثر است و برخی از خطاهای دویدن را پوشش می دهد.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

در این مقاله کیالوکس با برند نیوبالنس و نحوه خرید کتونی نیوبالانس ترکیه آشنا می شوید. پیشاپیش از همکاری شما تا پایان این مقاله سپاسگزاریم.

New Balance یک نام آشنا در صنعت کتانی است که محبوبیت آن در طول سال ها همچنان در حال افزایش است. کفش های New Balance در ابتدا به عنوان یک کفش دویدن فنی برای ارائه سطح بالایی از راحتی و ثبات طراحی شدند، اما با گذشت زمان به یک کفش ورزشی محبوب خارج از مسیر تبدیل شدند.

امروزه، New Balance یک شرکت چند ملیتی است که در بوستون مستقر است. این شرکت توسط جیم دیویس اداره می شود. New Balance اکنون انواع کفش و پوشاک، از جمله محصولات ویژه برای ورزش هایی مانند فوتبال، کریکت، بسکتبال و دوچرخه سواری تولید می کند. New Balance همچنین یک برند کفش اسکیت به نام "New Balance Numeric" راه اندازی کرد که توسط Black Box Distribution توزیع می شود.

 

معرفی برند New Balance

نیو بالانس در ابتدا با معرفی کفش های ورزشی و محصولات ورزشی به عرصه ورزش، توانست محبوبیت خود را در بین هواداران ایجاد کند و محصولات خود را برای تیم های محبوبی مانند سویا، لیورپول و پورتو تولید و عرضه کرد. این برند آمریکایی در بین شهروندان آمریکایی و سراسر جهان از شهرت بالایی برخوردار است و شاید تولید و عرضه روتختی راحت و بادوام یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این برند باشد.

برند نیوبالنس از سال 1906 شروع به کار کرد، طولی نکشید که این برند در سراسر جهان به شهرت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد. خوب است بدانید محصولات نیوبالنس علاوه بر بهره مندی از مقاومت و کیفیت بالا، ظاهری شکیل دارند و در هر سن و سلیقه ای قابل استفاده هستند.

برند نیوبالنس مدت هاست که توانسته است محصولاتی تولید کند که سلیقه تقریباً همه اقشار جامعه را برآورده کند و همین امر باعث شده است که نسل جوان جذب این برند محبوب شود.

خرید از نیوبالنس ترکیه یکی از دغدغه های امروز مردم ایران است چرا که با تحریم های موجود خرید از برندهای معروف در ایران کمی دشوارتر از قبل به نظر می رسد. در ادامه روش های خرید نیوبالنس ترکیه را برای شما عزیزان ذکر خواهیم کرد.

نحوه خرید از نیوبالنس ترکیه

برند نیوبالنس در ایران نیز موجود است و می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر این برند محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید. اما با وجود وفور محصولات تقلبی و کپی شده در این زمان و همچنین گرانی محصولات به دلیل هزینه های گمرکی و سایر موارد، خرید این برند را در داخل ایران توصیه نمی کنیم.

پیشنهاد ما خرید از نیوبالنس ترکیه برای رضایت شما و صرف هزینه کمتر و خرید مطمئن می باشد. زیرا با این کار می توانید مستقیما از فروشگاه اصلی New Balance واقع در ترکیه خرید کنید. در واقع با خرید از نیوبالنس ترکیه نگران استفاده از محصولات تقلبی و تقلبی نباشید.

برای سفارش آنلاین از برند ترکیه ای نیوبالنس کافیست به وب سایت اصلی فروشگاه نیوبالنس مراجعه کنید و یا اگر خرید به زبان انگلیسی برای شما کمی سخت است می توانید از طریق وب سایت های واسطه این کار را انجام دهید.

پس از سفارش محصول مورد نظرتان، حدود دو هفته طول می کشد تا محصول شما به دست شما برسد. این زمان ممکن است کمی طولانی به نظر برسد اما در نهایت خرید محصولات اصلی با کیفیت و مناسب می تواند برای شما اتفاق خوشایندی باشد.

 

قیمت محصولات New Balance

برند نیو بالانس معمولا محصولات خود را با قیمتی بالاتر از رقبای خود در بازار عرضه می کند. اما از طرفی با ارائه کیفیت برتر با قیمت موجود، رضایت خریداران خود را جلب می کند. با این تفاسیر تولید این برند در کشور انگلستان و همچنین خاستگاه موسس این برند باعث افزایش قیمت محصولات نیوبالنس شده است. همچنین این برند محبوب از علامت «ساخت آمریکا» بر روی محصولات خود استفاده می کند که باعث می شود مردم نیوبالنس را به عنوان یک برند آمریکایی بشناسند.

برند New Balance عموماً کتانی و سایر محصولات خود را عمدتاً در ایالات متحده و انگلیس تولید و به فروش می رساند که همانطور که گفتیم می تواند بر قیمت گذاری محصولات تأثیر بگذارد. اما اصولا قیمت زیرپوش اسپرت نیوبالنس از حدود پانصد هزار تومان شروع می شود و بسته به مدل و نوع آن گاهی تا پنج میلیون هم می رسد.

باید در نظر داشته باشید که هنگام خرید آنلاین از نیوبالنس ترکیه، علاوه بر قیمت اصلی کالای مورد نظر، هزینه ارسال را نیز باید بپردازید.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

خرید کتانی اسیکس یکی از مواردی است که در زندگی بارها با آن مواجه خواهید شد. یکی از پرکاربردترین کفش ها کفش های کتانی هستند. کفش Asics یکی از برندهای معتبر در زمینه کفش ورزشی است که در ایران و کشورهای مختلف جهان به فروش می رسد. این کفش به دلیل قیمت مناسب نسبت به سایر برندها و کیفیت و دوام بالا مورد پسند اکثر افراد قرار گرفته است. با توجه به محبوبیت کفش آسیکس در ایران، در این مقاله قصد داریم به بررسی کفش های آسیکس و مسائل مربوط به آن در هنگام خرید کفش آسیکس اصل بپردازیم.

 

برند asics

Asics یکی دیگر از تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی است که در سپتامبر 1949 در کوبه، کوباچیرووا شروع به کار کرد.

همچنین در دهه های 50، 60 و 70 المپیک، Onitsuka در مکزیک به شهرت رسید و Onitsuka با GTO و JELENK ادغام شد و نام خود را از Onitsuka به Asics تغییر داد. تولید می کند. تجهیزات تولید شده برای ورزش های دیگر مانند فوتبال، بدمینتون، اسکواش، دویدن، پیاده روی، تنیس، هنرهای رزمی، گلف، کشتی، کریکت و والیبال تاثیر مهمی بر روی تمام ورزش های جهان داشته است.

درآمد شرکت Asics در سال مالی 2006 171 میلیارد ین با فروش خالص 13 میلیارد ین بود که 66 درصد آن از لباس های ورزشی و 10 درصد از تجهیزات ورزشی ضروری، 59 درصد لباس های ورزشی در ژاپن، 28 درصد در آمریکای شمالی و 19 درصد تولید شده است. در اروپا.

از سال 1995 Asics نمایندگی اصلی در ایران است. علاوه بر این، در 4 اکتبر 2011، به عنوان جانشین آدیداس برای تولید تجهیزات ورزشی برای تیم کریکت استرالیا اعلام شد. سهام Asics در بورس اوراق بهادار توکیو معامله می شود.

ویژگی های کفش Asics

با شنیدن نام Asics به یاد کفش های اسپرت جذاب و منحصر به فرد می افتیم. کفش و پوشاک این برند ژاپنی و لباس های ورزشی این برند در سال 1949 توسط کیهاچیرو اونیتسوکا تاسیس شد و بر اساس طراحی منحصر به فرد کفش های Asics تولید و عرضه می شود.

مهمترین حرکت Asics معرفی کفشی با ساختار زیره ژله ای بود که صنعت کفش جهانی را متحول کرد. این نوع کفش از برند Asics دارای ویژگی هایی مانند فشار، ضربه و جذب ضربه است که نیرو را به صورت افقی در امتداد کف پا پخش می کند. اکنون از این فناوری در مدل های مختلف کفش های این برند استفاده می شود.

او در سال 1977 نام Asics را بر اساس عبارت معروف لاتین (ذهن سالم در بدن سالم) برای شرکت خود انتخاب کرد. Asics که با قرار دادن حروف اول این جمله ایجاد شد، بر این باور بود که یک سبک زندگی سالم و سالم برای داشتن بدن سالم و سلامت ضروری است. در سال 1977، محصولات Asics به آمریکا معرفی شدند و به دنبال آن داستان‌های ورزشی باورنکردنی و پیشرفت‌های فنی، چیزی که هنوز هم وجود دارد.

استفاده از کفی فوم و پدهای جاذب برای عملکرد و انتقال کم ضربه پایه و اساس فناوری جدید را تشکیل می دهد و ثابت می کند که برند کفش Asics همواره یکی از بهترین انتخاب های ورزشکاران است. فناوری جذب شوک امتیازی است که این روزها نظرهای مثبتی را به خود جلب کرده است. ژل لایت با زیبایی منحصر به فرد و عملکرد بالا سال به سال بهینه می شود و هرگز از خط تولید کفش Asics خارج نشده است. این به تنهایی می تواند گواهی بر کارایی بالای این فناوری باشد.

برند asics

Asics یکی دیگر از تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی است که در سپتامبر 1949 در کوبه، کوباچیرووا شروع به کار کرد.

همچنین در دهه های 50، 60 و 70 المپیک، Onitsuka در مکزیک به شهرت رسید و Onitsuka با GTO و JELENK ادغام شد و نام خود را از Onitsuka به Asics تغییر داد. تولید می کند. تجهیزات تولید شده برای ورزش های دیگر مانند فوتبال، بدمینتون، اسکواش، دویدن، پیاده روی، تنیس، هنرهای رزمی، گلف، کشتی، کریکت و والیبال تاثیر مهمی بر روی تمام ورزش های جهان داشته است.

درآمد شرکت Asics در سال مالی 2006 171 میلیارد ین با فروش خالص 13 میلیارد ین بود که 66 درصد آن از لباس های ورزشی و 10 درصد از تجهیزات ورزشی ضروری، 59 درصد لباس های ورزشی در ژاپن، 28 درصد در آمریکای شمالی و 19 درصد تولید شده است. در اروپا.

از سال 1995 Asics نمایندگی اصلی در ایران است. علاوه بر این، در 4 اکتبر 2011، به عنوان جانشین آدیداس برای تولید تجهیزات ورزشی برای تیم کریکت استرالیا اعلام شد. سهام Asics در بورس اوراق بهادار توکیو معامله می شود.

ویژگی های کفش Asics

با شنیدن نام Asics به یاد کفش های اسپرت جذاب و منحصر به فرد می افتیم. کفش و پوشاک این برند ژاپنی و لباس های ورزشی این برند در سال 1949 توسط کیهاچیرو اونیتسوکا تاسیس شد و بر اساس طراحی منحصر به فرد کفش های Asics تولید و عرضه می شود.

مهمترین حرکت Asics معرفی کفشی با ساختار زیره ژله ای بود که صنعت کفش جهانی را متحول کرد. این نوع کفش از برند Asics است.

 

خرید کفش Asics اصل

کفش های آسیکس به دلیل کیفیت بالا و کاربردهای متنوع در ورزش های مختلف از دست فری لودرها در امان نیستند و متاسفانه مدل های تقلبی و کپی شده از کفش های آسیکس در بازار موجود است و تشخیص اصل از تقلبی مشکل است. برای تشخیص کفش های آسیکس تقلبی از اصل باید در خرید کفش های آسیکس به نکات زیر توجه کنید.

نوع لوگوی حک شده بر روی برند اصلی از نظر رنگ و اندازه لوگو با نمونه های تقلبی متفاوت است. همچنین نام آسیکس روی کفش های تقلبی با املا و نوشته های مختلف درج شده است که هیچ کدام با لوگوی ثبت شده روی کفش اصلی آسیکس یکی نیست.

علاوه بر این موارد، کتانی های اصل آسیکس از نظر کفی نیز با کفش های تقلبی و تقلبی متفاوت هستند. کف کفش های اصلی آسیکس انعطاف پذیر و کف آلود است، به راحتی با دست خم می شود و به کف پا تبدیل می شود، نه خشک است و نه پلاستیک. قبل از خرید حتما نوع و مدل کفش Asics مد نظر خود را در سایت برند اصلی بررسی کنید و از ظاهر، مدل و نوع کفش مطلع شوید تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

شاید امروزه نام و برند آدیداس برای هیچکس ناشناخته نباشد. نام و نشانی که به همه احساس بدی می دهد. آدیداس یک شرکت پوشاک آلمانی است که دفتر مرکزی آن در شهر Herzogenaurach در ایالت بایرن قرار دارد. شرکت آدیداس در زمینه طراحی، تولید و خریدکتونی آدیداس و توزیع انواع پوشاک، کفش، کفش و کفش ورزشی، تجهیزات ورزشی، ساعت، عینک آفتابی، محصولات مراقبت شخصی و لوازم جانبی لوکس فعالیت می کند.

آدیداس یک هلدینگ و شرکت لباس ورزشی ریباک، شرکت تجهیزات گلف تیلورمید و شرکت راکپورت در گروه آن به حساب می آیند و آدیداس بزرگترین تولید کننده تجهیزات ورزشی در اروپا و دومین تولید کننده تجهیزات ورزشی در جهان است.

آدیداس در سال 1948 توسط آدولف داسلر تأسیس شد. او با کمک برادرش رودولف در سال 1924 تولید کفش های ورزشی را آغاز کرد. رودولف پس از جدایی از برادرش پوما را تاسیس کرد. لباس ها و کفش های تولید شده توسط آدیداس با آرم این شرکت که سه خط موازی هستند تزیین شده اند و این برند به عنوان لوگوی رسمی شرکت آدیداس شناخته می شود. درآمد آدیداس در سال 2011 معادل 11 میلیارد و 380 میلیون یورو است.

تاریخچه آدیداس

در سال 1920، آدولف داسلر، یک آلمانی بیست ساله، شروع به ساخت کفش های ورزشی کرد و سعی کرد کفش های با کیفیت و زیبا تولید کند. آدولف پس از استقبال و شناخت خوب از محصولاتش به فکر ثبت شرکت و یافتن نامی برای محصولاتش افتاد. همانطور که خانواده و دوستانش او را آدی صدا می زدند، او از سه کلمه از نام خانوادگی خود استفاده کرد و نام آدیداس را برای شرکت و محصولات خود انتخاب کرد. او همچنین برای محصولات خود لوگو طراحی کرد که در آن زمان فقط کفش های ورزشی بودند. 🇧🇷 شرکت آدیداس و لوگوی آن در سال 1948 به ثبت رسید و پس از مدتی به فکر گسترش شرکت خود افتاد و همچنین محصولات خود را تنها با کفش های ورزشی احاطه نکرد. لباس های ورزشی و هودی نیز به محصولات آدیداس اضافه شده است. سپس آدیداس تجهیزات ورزشی مانند توپ و راکت را نیز تولید کرد که با گسترش محصولات آدیداس، آدولف داسلر علامت جدیدی را برای شرکت و محصولات خود انتخاب کرد. این علامت از شکل کلی کفش گرفته شده است. علامت جدید سه راه راه داشت - از کوتاه تا بلند. از آنجایی که آدولف نام آدیداس را از اولین کلمه اسم کوچک خود و سه کلمه از نام کوچک خود انتخاب کرد، بنابراین انتخاب عدد سه خطی نیز همین ایده را برای او به ارمغان آورد. آدی داسلر سعی کرد از طراحان لباس شیک و حرفه ای استفاده کند. کیفیت و زیبایی همیشه شعار او و همکارانش بوده است.

از زیر آن برگ ها گذشت. یک سال بعد، آدیداس علامت تجاری و لوگوی سه راه راه خود را در سطح بین المللی به ثبت رساند. آدولف داسلر در سال 1978 در سن 78 سالگی درگذشت و سهام این شرکت برای پسر و خانواده اش باقی ماند. اما در سال 1989 خانواده داسلر شرکت را ترک کردند و آدیداس به یک شرکت عمومی تبدیل شد.

برادران داسلر

کریستوفر فون ویلم داسلر کارگر یک کارخانه کفش در هرزوگن آوراخ در 20 کیلومتری نورنبرگ بود. همسر کریستوفر، پائولین، نیز یک خشکشویی در شهر باواریا اداره می کرد. رودلف «رودی» داسلر نیز پس از پایان مدرسه به پدرش در کارخانه کفش پیوست. پس از بازگشت از جنگ جهانی اول، او مدیر یک شرکت تولیدی چینی شد و بعداً موفق شد وارد بازار اصلی چرم در شهر نورنبرگ شود.

آدولف داسلر پس از بازگشت از جنگ جهانی اول، تولید کفش های ورزشی خود را نیز در خشکشویی مادرش در هرزوگن-آوراخ آغاز کرد. در ژوئیه 1924، رودولف به هرزوگناوراخ بازگشت تا به همراه برادرش کارخانه کفش برادران داسلر را تأسیس کند. آنها این سرمایه گذاری را در رختشویی مادرشان آغاز کردند. در آن زمان برق شهرشان به طور متناوب قطع می شد و این دو برادر مجبور شدند برای تولید برق (چیزی شبیه تولید برق با دوچرخه) به پدال روی بیاورند تا در کارخانه کوچک خود به تولید ادامه دهند.

در طول بازی های المپیک تابستانی 1936، آدولف داسلر با کیفی پر از کفش های کتانی به دهکده المپیک آمد تا جسی اونز قهرمان المپیک آفریقایی-آمریکایی را متقاعد کند که از محصولاتش استفاده کند. این اولین مورد حمایت مالی یک آمریکایی آفریقایی تبار در بازی های المپیک است. اونز در آن مسابقات 4 مدال طلا کسب کرد. او معتقد بود که این قهرمانی مدیون کفش های برادران داسلر است و همین امر باعث شد شهرت برادران داسلر در مدت زمان بسیار کوتاهی جهانی شود. پس از این اتفاق بود که برادران داسلر نامه هایی از سراسر جهان دریافت کردند که در آن خواهان استفاده ورزشکاران از کفش های خود بودند. کار آنها کوتاه بود و تا جنگ جهانی دوم، این دو برادر سالانه بیش از 200000 جفت کفش می فروختند.

شعبه کارخانه

قبل از جنگ جهانی دوم، هر دو برادر به حزب نازی پیوستند، اما رودولف موفق شد به رده های بالای حزب نزدیک شود. اختلافات بین دو برادر افزایش یافت و با حمله متفقین در سال 1943 (میلادی) اختلافات بین برادران به اوج خود رسید. اگرچه آدولف در مورد عواقب ادامه جنگ هشدار داد، رودولف سعی کرد خانواده خود را متقاعد کند.

پس از دستگیری رودولف توسط سربازان آمریکایی به عنوان یکی از اعضای اس اس مسلح (به آلمانی: Waffen SS)، مشخص شد که برادرش، آدولف، او را به نیروهای آمریکایی فروخته است.

کارخانه برادران داسلر که در طول جنگ جهانی دوم به عنوان یک کارخانه تولید سلاح های ضد تانک فعالیت می کرد، در سال 1945 توسط نیروهای آمریکایی ویران شد. اما زمانی که کیت، همسر آدولف، ادعا کرد که کارخانه و کارمندانش فقط می خواهند کفش های ورزشی تولید کنند، کارخانه و کارکنان آن مورد عفو قرار گرفتند. پس از این حادثه نیروهای آمریکایی اشغالگر خاک آلمان خریداران اصلی کفش های شرکت داسلر شدند.

برادران رسماً در سال 1947 از هم جدا شدند، زمانی که رودی یک شرکت جدید به نام رودا، مخفف نام خود را تأسیس کرد. این شرکت بعداً به پوما تغییر نام داد. در 18 آگوست 1949، آدولف شرکت آدیداس را تأسیس کرد که به Adi Dassler خلاصه شد. اگرچه بسیاری تصور می کنند که آدیداس مخفف عبارت انگلیسی All Day I Dream About Sport است، اما در واقع این نام از نام و نام خانوادگی آدولف داسلر گرفته شده است.

رقابت با پوما

پس از انشعاب پوما و آدیداس وارد رقابت شدیدی شدند که باعث شد شهر هرزوگن اوراخ رسما به دو قسمت تقسیم شود و به شهر گوندخم تبدیل شود {به انگلیسی| شهر گردنهای کج} معروف شد، زیرا مردم شهر همیشه به کفش هایی که خارجی ها می پوشیدند توجه داشتند. این اتفاق تا جایی رخ داد که دو باشگاه فوتبال شهر نیز از هم جدا شدند، «AV Herzogne ​​Avrach» کفش‌های آدیداس پوشید و 1 FC Herzogne ​​Avrach کفش‌های رادولف را ساپورت کرد. مردم به‌عنوان خانه رودولف معرفی شدند، مردم عمدا کفش‌های ورزشی آدیداس می‌پوشیدند تا اینکه رودولف اعلام کرد که هر کسی می‌تواند یک جفت کفش ورزشی پوما رایگان داشته باشد. با وجود اینکه دو برادر در یک زمینه فعالیت می کردند، اما هیچ وقت همدیگر را ملاقات نکردند و مدام در تلاش بودند تا فاصله موجود را افزایش دهند و تا حد امکان از هم دور باشند. در سال 1948 و در اولین بازی فوتبال تیم ملی آلمان غربی پس از جنگ جهانی دوم، اکثر بازیکنان این تیم کفش پوما به پا کردند. از آن جمله می توان به هربرت بوردنسکی، بهترین زن توپچی آلمان غربی پس از جنگ جهانی اشاره کرد. چهار سال بعد، در بازی های المپیک تابستانی 1952 در هلسینکی فنلاند، جوزی بارتل، قهرمان لوکزامبورگ 1500 متر، اولین مدال طلای خود را در کفش پوما به دست آورد و اولین افتخار جهانی پوما در نظر گرفته شد.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

برند نایک یکی از بزرگترین برندهای معروف در زمینه تولید تجهیزات ورزشی اعم از پوشاک، لوازم ورزشی و کفش ورزشی می باشد. این برند با قدمتی 50 ساله از بهترین و مدرن ترین تکنولوژی ها در محصولات خود استفاده می کند. کفش های ورزشی و کفش های ورزشی نایک از محبوب ترین برندهای دنیا هستند. در ادامه این مقاله وبلاگ Offland Shoes به بررسی برند اصلی نایک و فناوری های به کار رفته در آن می پردازیم.

 

خرید کتونی نایک

افراد زیادی هستند که برای سلامتی و استایل خود با انتخاب درست بین محصولات باکیفیت و برندهای اصلی هزینه می کنند. برند نایک یکی از قدرتمندترین برندهای دنیاست که مورد توجه بسیاری از ورزشکاران مشهور دنیا قرار گرفته است. این شرکت همچنان به تلاش خود برای ماندن در بالای جدول بهترین برندها با مدرن ترین فناوری ادامه می دهد.

تاریخچه برند نایک

نایک در سال 1964 تاسیس شد و اولین فروشگاه خود را در سال 1966 افتتاح کرد. این شرکت در ابتدا اقدام به توزیع کفش های تولید شده توسط یک شرکت ژاپنی کرد و پس از موفقیت های فراوان پس از چند سال در سال 1971 تولید خود را گسترش داد و خود را نایک نامید. کفش های اسپرت نایک علاوه بر ظاهر زیبا و خاص دارای ویژگی های خاصی مانند راحتی، سبکی و کپسول هوا در قسمت زیره کفش هستند و همین ویژگی ها باعث فروش بیشتر آن ها و افزایش خرید کفش های نایک از سوی مردم شد.

نکاتی برای خرید کفش ورزشی نایک

شرکت برند نایک مدل های متنوعی را در ظاهر و کاربرد ارائه می دهد که هر کدام با توجه به نوع اپلیکیشنی که دارند طرفداران خاص خود را دارند. او تمام تلاش خود را کرد تا کفش ورزشی نایک انتخاب همه افراد با هر نوع کاربری باشد. لطفا قبل از خرید مدل های زیر را در نظر بگیرید.

کفش اسپرت نایک ایر مکس

کفش ورزشی نایک ایر مکس یکی از محبوب ترین مدل های کفش ورزشی نایک است. یکی از ویژگی های این مدل این است که کپسول های گاز در زیره آن برای جلوگیری از ضربه به پا طراحی شده است. به علاوه در قسمت های خالی لایه میانی با گاز پلی یورتان پر شده است که از فشار و آسیب به پاها و کمر جلوگیری می کند.

کفش ورزشی نایک ایر زوم

مدل Nike Air Zoom یکی از محبوب ترین کفش های اسپرت نایک در بین خانم ها می باشد. یکی از مزایای این مدل این است که بسیار سبک است و به پاها اجازه تنفس می دهد.

کاربرد انواع مدل های کفش اسپرت نایک

برند نایک یکی از معتبرترین و قدرتمندترین برندها در تولید کفش های ورزشی در جهان است و رقابتی با برند آدیداس دارد. تفاوت آن با سایر برندها سرمایه بالای این برند است. در این قسمت به بررسی استفاده از قالب های مختلف می پردازیم:

کفش دویدن نایک

Joyride Run Flyknit و Pegasus دو مدل نخی نایک برای دویدن و افرادی هستند که قصد دویدن در مسابقات را دارند. از ویژگی های این مدل می توان به استفاده از فوم های انعطاف پذیر، قابلیت جریان هوا به داخل کفش و شیارهای زیره برای اصطکاک اشاره کرد. این مدل از نظر رنگ بسیار متنوع است.

کفش ورزشی نایک

کفش ورزشی نایک برای دویدن استفاده از کفش ورزشی برای انجام هر نوع ورزشی بسیار مهم و ضروری است. این شرکت برای ایمنی و آسایش ورزشکاران کفش مناسب برای هر نوع ورزشی تولید می کند.

کفش های کتانی نایک در مدل های بدون بند

این مدل ها مدل های بدون بند هستند و با توجه به فرم پا می باشند. ظاهر آن ساده و زیبا است و همین ویژگی باعث می شود به راحتی با هر سبکی هماهنگ شود. زیره آن از EVA ساخته شده و رویه آن بسیار محکم و بادوام است. این مدل کفش کتانی بدون بند نایک برای طبیعت گردی و طبیعت گردی بسیار راحت است.

کفش نایک برای استفاده روزمره

کفش های کتانی نایک در مدل های بدون بند از شرکت نایک دارای طرح های متنوع و متناسب با هر سلیقه ای هستند. مدل کورتز برای استفاده روزانه و طولانی مدت راحت بوده و از فشار و آسیب های احتمالی به پاها و کمر جلوگیری می کند.

 

چگونه کفش های اسپرت اصلی نایک را از تقلبی تشخیص دهیم؟

مدل های کفش ورزشی نایک نیز مانند سایر برندها دارای مدل های تقلبی و تقلبی هستند که بسیاری از افراد آن را به قیمت اصلی می فروشند. در اینجا نحوه تشخیص اصالت آن را توضیح می دهیم تا بتوانید بهترین و اصلی ترین خرید را از این برند داشته باشید.

ملزومات برند نایک را از وب سایت های رسمی و قابل اعتماد دریافت کنید. این وب سایت ها تمامی مشخصات فنی این کفش ها را در اختیار شما قرار می دهند. هنگام خرید به جعبه های خود توجه کنید.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف
  • ۰
  • ۰

از گذشته های دور تا کنون ما انسان ها همانطور که می دانید پیشرفت های زیادی در زمینه های مختلف داشته ایم که امروزه در اوج قرار داریم. با این حال، برخی از دستگاه ها به تازگی اختراع شده اند و برخی دیگر از گذشته وجود داشته اند و به مرور زمان پیشرفت ها و تغییراتی صورت گرفته است.

برای مثال می توان به خرید کفش اسپرت دخترانه اشاره کرد. در گذشته های دور مردم برای خود کفش طراحی می کردند و می پوشیدند تا پاهایشان آسیب نبیند و برعکس امروزه می توانیم هر نوع و مدلی از کفش را از ویترین مغازه کفش انتخاب کنیم و بعد هزینه آن را می پردازیم و صاحب آن کفش شوید.

 

اما دلیل اصلی کفش همانطور که گفته شد محافظت و حفظ پا از آسیب های احتمالی است که یکی از ضروری ترین وسایلی است که هنگام خروج از خانه پوشاندن پا را هرگز فراموش نمی کنیم. به همین منظور قصد داریم در ادامه این مطلب از قسمت سرگرمی نمناک حقایق جالب و شنیدنی در مورد کفش ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

1- مردان برای اولین بار در دنیا کفش پاشنه بلند پوشیدند!

به گفته اسلیت در قرن دهم، مردانی که اسب سواری می‌کردند به کفش‌های پاشنه بلند نیاز داشتند تا پای خود را در رکاب محکم کنند، که اولین بار در جهان بود که مردان کفش‌های پاشنه بلند می‌پوشیدند. 🇧🇷 این روزها که برخی از کابوی ها کفش پاشنه بلند می پوشند نیز می توانید این را ببینید.

2- اندکی از تاریخچه کتان بدانید;

در اواخر دهه 1800، کفش های ورزشی توسط چارلز گودیر آمریکایی اختراع شد و آنها توانستند دنیا را ببینند. اما دلیل اصلی انتخاب نام «اسنیکرز» برای این وسیله بی نظیر، سکوت آن بود. با پوشیدن این کفش ها به دلیل جنس پلاستیکی که دارند در هنگام حرکت صدا ایجاد نمی کنید. به همین دلیل نام کفش به عنوان «اسنیکرز» انتخاب شد.

3- کفش ارزش حقوق ماهیانه شما را نشان می دهد!

بر اساس بررسی کلی «بسو» در سال 2013 بین 6750 زن، نتایج جالبی به دست آمد که شاید برای شما بسیار جالب باشد. در این نظرسنجی ۷۱ درصد از زنان گفته‌اند که اگر حقوق سالانه‌شان کمتر از ۴۰ هزار دلار یا چیزی نزدیک به ۶۰۰ میلیون تومان باشد، برای سرکار کفش پاشنه بلند نمی‌پوشند.

29 درصد باقی مانده گفتند که اگر حقوق آنها نزدیک به 150000 دلار یا بیش از 2 میلیارد دلار باشد، برای سر کار کفش پاشنه بلند می پوشند.

با کمی تأخیر در آن نتیجه گیری می توان به این نکته اشاره کرد که حقوق ماهیانه و سالیانه شما با کفش هر یک از شما قابل تشخیص است.

 

4- چکمه ها توسط سالواتوره فراگامو اختراع شد

کفش لاگدار نوعی کفش پاشنه بلند برای بانوان است و با نگاهی اجمالی به طراحی این کفش می توان به این نتیجه رسید که پاشنه این کفش جزئی از کفش است و به صورت جداگانه با چسب و وسایل دیگر به کفش متصل می شود. در این صنعت . . نمی تواند

اما برای اولین بار این کفش ها توسط سالواتوره فراگامو در دهه 1940 اختراع شد و دلیل اختراع آنها تحریم های اقتصادی علیه کشور ایتالیا بود که با استقبال بی نظیری در جهان مواجه شد.

5- نیم بوت اول دنیا برای ملکه بریتانیا طراحی شد!

این چکمه ها توسط یک طراح کفش لندنی به نام "جوزف اسپارکس هال" طراحی و ساخته شد که اولین چکمه های کوتاه جهان را در سال 1837 به ملکه ویکتوریا ارائه کرد.

6- تنها موزه کفش دنیا!

تنها موزه کفش دنیا در آمریکای شمالی واقع در تورنتو قرار دارد که در آن کفش های قدیمی و قدیمی نگهداری می شود که حتی یکی از آن ها متعلق به 4500 سال گذشته است و به همین دلیل این موزه اولین و آخرین موزه کفش در کشور است. آن جهان جالب است بدانید کهن ترین کفش دنیا متعلق به 5500 سال اخیر است که متعلق به شهر تبریز است و در کشور ارمنستان نگهداری می شود.

7- گران ترین کفش های دنیا!

برخی از افراد در هر جای دنیا گاهی اوقات می توانند پول زیادی را برای کفش هایی که می پوشند خرج کنند. به عنوان مثال برخی می توانند تا 1000 دلار یا 14 میلیون تومان خرج کنند.

اما جالب است بدانید که گران ترین کفش های جهان 600 هزار دلار قیمت دارند که نوعی کفش زنانه به نام "روبی دمپایی" بود که توسط "جودی گارلند" معروف طراحی و ساخته شده بود که در حراج در تاریخ 2 ژوئن 2000. قیمت فروخته شد.

8- بزرگترین کفش دنیا!

بزرگترین کفش دنیا متعلق به جیسون اورلاندو رودریگز هرناندز 22 ساله ونزوئلایی است. اما او دارای قد منحصر به فرد و بسیار متفاوت 2 متر و 20 سانتی متری است که رکورد گینس است.

اما علاوه بر قد بلند، پاهای او بسیار بزرگ است زیرا اندازه پای راست او 40.55 سانتی متر و پای چپ او 40.47 سانتی متر است که معادل کمر یک پسر بچه 9 ساله است که در نوع خود بی نظیر است.

فروشگاه کتونی برند

  • مسعود اف